niedziela, 30 września 2007

Jeden z tych...



dni.. Wczoraj był dzień szary i smutny i pod hasłem " nikt - mnie - nie - kocha - nikt - mnie - nie - lubi - jestem - beznadziejna - i - do - d.."
Zdarza się. Każdemu.

Postanowiłam zaaplikować sobie w końcu coś pozytywnego, bo ile można słuchać smętnych piosenek i użalać się nad sobą? Wyciągnęłam kartonik, papier w słoneczniki i pisadełka. Powstała nowa domkowa seria :)
I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie impreza za ścianą do 5 rano... Pobudkę miałam taką, jakbym sama się z sąsiadami bawiła - ból głowy przeogromy. Postanowiłam go przespać i wstałam dziś o 13 ;)

W zasadzie tyle nowości. Brakuje mi trochę słońca za oknem - ktoś może je włączyć? :)

10 komentarzy:

  1. piękne są! już wstawiłam błagalny komentarz :)
    a dotarła przesyłka do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zaklepałam kartę dla Ciebie :)
    Jeszcze nic nie dotarło - może jutro będzie na mnie czekać niespodziewanka w skrzynce :)
    A moje karteczki dofrunęły do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. No PasKujący Ludku nie łam sie tam za długo! Tak od czasu do czasu se można zwłaszcza na jesieni więc jesteś w pełni usprawiedliwiona. za to ateciaki po prostu słoneczne!
    ja też tam się na flickrze dobijam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. domki świetne! czekam na jeszcze jakiś remake bo przegapiłam! życzę dużo słońca odpoczynku i tylko pięknej złotej ciepłej jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Baby Kochane :*

    Mariko: wiszę Ci co-nieco, więc zrobię specjalnie domek dla Ciebie :) Postaram się jakoś na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A yellow mosaïc... Is that the Childhood of Flowers or the Genesis of our World ? ... Very pretty work, daer Pasiakowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasiakulku kochany skrobnij mi przepis na suszone jabłka z wanilia i cynamonem pliiizzzz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Alhambra: dziękuję! :)

    Dourvac'h: they're ATC's I've made for the trade :) I didn't thought about the philosophy - just wanted to make nice little houses with sunflowers that brings smile :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe,takie lekkie z fantazją .Super

    OdpowiedzUsuń