piątek, 7 września 2007

Jeszcze w szoku..


.. ale takim pozytywnym :)
Siedzi sobie człowiek nocą, podekscytowany pakuje ATeciaki do koperty, czasem zerknie na flickr'a, łyknie lipowej herbatki z miodem.. a tu ..
BUM!
Dostałam zaproszenie na super pozytywnie zakręcone forum :D Normalnie jestem w takim szoku, że.. ojoj :)

Dziewczyny się tam już nieźle naprodukowały, więc trochę czasu mi pewnie zajmie ogarnięcie wszystkiego... ale cieszę się niesamowicie :)

Jejku, jaki pozytyw na dobranoc :)
Zaraz zmykam spać, bo rano pobudka i biuro :)

6 komentarzy:

  1. jejku noo, od czego mogę zacząć;))

    po pierwsze, jestem zachwycona Twoim blogiem, tym, co robisz i w jaki sposób przelewasz to na mój monitor!:):):):)

    po drugie:
    chcę zdawać na architekturę;)) a o ile dobrze myślę, to właśnie jesteś studentką, tak?:)

    kolczyki cudne, galerie obejrzane- też cudne:):)

    pozdrawiam serdecznie bardzo bardzo bardzo!!:):))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinguś, cieszymy się baaaaaardzo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko: Witaj :)
    Dziekuję ślicznie za tyle ciepłych słów!
    Tak, studiuję na architekturze i mam nadzieję niedługo to studiowanie zakończyć ;) Jak na każdych studiach - raz jest ciekawiej, raz mniej - ale na pewno nie jest nudno :)

    szkieuka: SZtuknięte. Od www.sztukownia.blox.pl Nie wiedziałam wcześniej o jego istnieniu, gdyż jest na specjalne zaproszenie.

    Patrisha: I ja szalenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie ze dołaczyłaś :DDD

    OdpowiedzUsuń