czwartek, 6 września 2007

Nocne testy


W ramach przetestowania nowego pędzelka ( i dalszej nauki akwarelek ;) ) powstały kolejne ATeCiaki.
Na jednej z karteczek użyłam wcześniej wyciętej pieczątki - kwiatka. Wydłubywanie okręgów nożykiem jest co najmniej mało precyzyjne, ale jakoś się udało.. chyba :)

Przy okazji grzebania w szafkach odnalazłam kolejny mały skarb - przypinkę z wiewiórem - trzeba będzie ją gdzieś przyczepić :)

I tym oto pozytywnym akcentem rozpoczynam kolejny piękny dzień. Słonko świeci radośnie i siedzenie przy kompie będzie dziś znośne (jejku.. jakie rymy :) ).

Zmykam >zmyk< :)

9 komentarzy:

  1. Tą plakietkę z wiewiórką znam z dzieciństwa! Aż się wzruszyłam :)
    Świetne pieczątki, ze zwykłych gumek do mazania? Od kilku miesięcy noszę się z zamiarem wykonania pieczątek, może jutro... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z najzwyklejszych, dostępnych zawsze i wszędzie :)
    A zabawa w wycinanie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszły te kwiatuszkowe, kurde już widzę te swoje pocięte paluchy jak sie odważę zabrać do pieczątek...
    ale palce wszystkie masz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Zajrzalam na Twoja strone ot tak sobie i dzieki tej wiewiorce, ktora przypomniala mi moje dziecinstwo rozejrzalam sie troszke wiecej. Chyba tez kiedys sprobuje z pieczatkami !
    Widze ze jestes jeszcze bardziej poczatkujaca z blogiem niz ja(sierpien). Powodzenia w kontynuacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lavandulko: jeszcze nie udało mi się stracić palców, choć blisko było ;)
    Dzięki temu znów dziabię kolejne kartki (chyba zaczynam przekraczać miesięczną normę ATC :P )

    Marlou: Witam serdecznie!
    Jak narazie udaje się to prowadzić - zobaczymy, co będzie dalej :)
    A do pieczątek namawiam każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja byłam na rysunkowym i co? i skandal! nie mogę napisać komentarza!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeżu.. jak ja tam dawno nie byłam.. być może coś się pozmieniało.. lecę popatrzeć i zainterweniować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok.. już wiem.. na jakiś czas wogóle nie można było wstawiać komentarzy a teraz cytat: "Z dniem 25/06/2007 została przywrócona opcja komentarzy ale tylko dla zalogowanych użytkowników!"

    Nic nie mogę zrobić :\

    OdpowiedzUsuń