niedziela, 28 października 2007

Energy level low


Illustration Friday: tegotygodniowy temat to "Trick or treat". Do obrazka podchodziłam z 5 razy, za każdym z innym pomysłem na dokończenie. Wyszło, jak wyszło ostatecznie :) Podlinkowane i nie ma już odwrotu ;)

Illustration Friday - this week's theme is "Trick or treat". I couldn't force myself to end it - 5 times I was going to end it - and each time with a new thoughts of it :)


Dziś trochę pomarudzę, dając jednocześnie znak życia ;)
Ostatnio czuję się jak wyciśnięty plasterek cytryny - tylko momentami mam jakieś zrywy energetyczne, kiedy mogę coś zdziałać. Idealnym mottem na ostatnie dni byłoby "Gdyby mi się tak chciało, jak mi się nie chce..".
Mimo tego udało mi się jakoś zrobić 2 ateciaki, przygotować materiały pod konkursowego "skrapa domowego" (wszystko gotowe, ostateczny pomysł na kompozycję wybrany - a było ich hooo,hoo,hoooo - tylko przyklejenie i obfotografowanie mi zostało - może zdążę do środy ;) ), zapakować 4 przesyłki z ateciakami i przygotować papiery do wydruku. No - i dziś zdziałać coś na IF :)
Aj, idę po jakiegoś medykamenta na zatoki, bo znów przypominają o swoim istnieniu..
Miłego dnia i oby słońce długo nam świeciło radośnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz