poniedziałek, 29 października 2007

Param pam pam :)

Kilka nowych rzeczy do sztukowania mam! :)
Podrukowałam sobie kilka pięknych papierów (z myślą o kartkach świątecznych), przyszła do mnie przesyłka z wytłaczareczkami i nitownikami oraz siostra (sic!) zaopatrzyła mnie w 3 sztuczne kwiatki :).
Z tego wszystkiego radość nastała, wielki uśmiech i powstaje seria ateciaków domkowych :)
Zdjęcia wrzucę jutro, bo już ciemno :)
Jejku.. jeszcze muszę zrobić scrapka ... to chyba rano. Termin mi mija o 23.59 - ale wypadałoby mu też ładną fotkę cyknąć.

I've got some new craft things! :)
I've printed some beautiful scrapbook-papers (to make christmas cards), got the package with a tool to eyelets and a little embosing tool. Moreover my sister (sic!) bought me 3 textile flowers :).
I'm so happy that I'm making some new ATCs. Tomorrow I'll put some photos of my treasures :)

1 komentarz: