środa, 14 listopada 2007

Pomysł na szafkę :)


Siostra postanowiła odświeżyć sobie szafę ubraniową, która posiada przeszklone drzwiczki. Zakupiła piękny granatowy papier, rozebrała szafkowe skrzydełka na części proste i nakleiła papier. Niestety ten się jej lekko pofalował i zaczęła zastanawiać się, jak to uratować. Wezwała posiłki pomocowe w postaci mnie i wymyśliłyśmy razem pomalowanie papieru. Motyw jest kwiatowy, nawiązujący do wzoru na pudełkach z Ikei, które siostra posiada w swoim pokoju :)

Doszła też do mnie pokaźna paczuszka z 13 ateciakami z wymiany. Kwieciście i wiosennie się zrobiło :) Zdjęć jednak brak, bo słonko się chowa za chmurkami i nie pozwala zrobić ładnych fotek.

Dziś jeszcze zaskoczyła mnie Lalootka, która umieściła na swoim blogu moje ateciaki i notesik. Normalnie jestem w takim szoku (pozytywnym), że ho-ho. I to jeszcze opisana jestem w tak doborowym towarzystwie :)
Lalootka tworzy niesamowicie sympatyczne pluszaki - polecam przynajmniej przeglądnięcie, bo naprawdę warto :)



My sister wanted to change something in her room - she thought about the cupboard with glass-windowed doors. She put a beautiful dark blue paper on the glass surface, but it appeared a little bit creased. To help her to rescue the cupboard I painted white flowers. The floral pattern is based on Ikea boxes that she has in her room :)

Today I also received 13 great floral ATCs that made me think about the spring time :) I have no photo of them because of the blurry weather.

And the today's surprise - I found Lalootka's blog and her post in which she mentioned about me. I'm so surprised and happy! :) She makes plush toys - you've got to see them - they're so cute! :)

7 komentarzy:

  1. Super te kwiatki, zdolna bestia z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drzwi wyszly swietnie, i gratuluje znalezienia sie na blogu Lalootki, zajrzalam i bardzo sympatyczne stworzonka szyje!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdolne Dziewczyny, pomysłowość to u Was cecha rodzinna najwyraźniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no bardzo dziekuje za komentarz i notke o mnie :) jak to milo ! z wielka przyjemnoscia wspomnialam o twoich rysunkach i pieknym notesie: pozazdroscilam amerykankom ze tak sie bestie bezustannie chwala soba i innymi ziomkami, a my jakos nie. Jeszcze nie :) widac my zaczynamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak namalowałaś te ikeowskie kwiatki? Szablonem? od ręki..?
    Pytam, bo pamiętam jak te same kwiatki malowałam na ścianie - zrobiłam sobie szablony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam Kobietki kochane :)

    Aloutka - to ja bardzo dziękuję! :)

    Qlkowa - pędzelkiem, gapiąc się na pudełko. Szablon zająłby mi mnóstwo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to masz niezłą rekę!

    OdpowiedzUsuń