czwartek, 27 grudnia 2007

... i po świętach


Dziękuję za wszystkie życzenia! Mam nadzieje, że Wasze święta były również radosne i magiczne :)

U nas było sympatycznie, wesoło, leniwie i pysznie :)
Trochę craftowo też było - w pierwszy dzień świąt lakierowałam chustecznik, który zdekupażowała mi siostra oraz obserwetkowałam sobie drewniany piórniczek, który ma nowych mieszkańców. Z tych "mieszkańców" cieszę się jak dziecko - dostałam 6 przecudnych akwareli od siostry :D Teraz kombinuję, jak tu uzbierać jeszcze kilka do kompletu, by mi nie latały kosteczki w piórniku ;)


So the Christmas time has it's end. It was fantastic time with loads of fun, happiness and wonderful food ;) And a little bit crafty - have to make a new home for my new watercolours I got from my sister. I decoupaged a wooden pen-box for them and now I think to get more of watercolours cubes to fill it:)

8 komentarzy:

  1. No zdecydowanie nie mogą latać tak toż to nie przystoi, żeby tak latały.... Dokup je mussssssssowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie dokup i pochwal się swoimi rysunkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny obrazeczek :) za późno na życzenia świąteczne, ale za to Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam, ze tak się cieszysz z końca Świąt:) Że możesz juz swobodnie malowac, bez świątecznego stresu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokup i pokazuj, uwielbiam Twoje prace :))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie!
    Na pewno akwareli w niedługim czasie będą mieć nowych przyjaciół w piórniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. już nie mogę się doczekać co też nimi wymalujesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tez siostra obdarowala akwarelami Karmanskiego (24 kolory). Ciesze sie jak dziecko, ale talentu mi troche brak...

    OdpowiedzUsuń