sobota, 8 grudnia 2007

IF- Little things


No, udało się zrobić coś na ten tydzień dla Illustration Friday :) Temat "małe rzeczy" można różnie zinterpretować.. Dla mnie te "małe rzeczy" czasem są niesamowicie ważnymi - jak na przykład niespodziankowe podarunki prosto od serucha. Cokolwiek by to nie było - cieszy ogromniaście i wcale nie jest "małe" :)

Finally I could make something new for this week Illustraton Friday theme. "Little things" could be interpretated in many different ways - but for me some of them are very important - for example little unexpected gifts just from the bottom of the heart :)

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje rysuneczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też je uwielbiam:o)) I racja co do małych rzeczy, które cieszą - mnie ostatnio ucieszyły Twoje prezenty:D Kurczę, tylko zaczynam się martwić tym moim kotem, że jeszcze nie dotarł, chlip. Na dworzu zimno i moze sie biedak przeziębić;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Qlko - niesamowity to komplement :)

    Thank You Kate! :)

    LaMartuś - pewnie dobrze go opatuliłaś i nie zmarznie. Może jutro go już przywitam :) Poczta ostatnio chodzi,jak się jej podoba..bo nie wyrabiają się na sortowniach..

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem tyle - masz już fankę, twoja kreska mnie rozbraja, jest taka charakterystyczna i przy ty pełna ciepła i uroku..rysuj, rysuj dużo i pokazuj!!!!! proszęęęę....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Uwielbiam tutaj do ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  6. How do you say Adorable in Polish?

    OdpowiedzUsuń
  7. te ich oczy...Boże...ręce... palce..matko jedyna! Ja po prostu mam myśl w głowie..no mam taką ,że jeny jeny...
    Pasiakowa rulez! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Finn: dzięki ogromniaste! Jak tylko powyrywam czasowi kilka chwil, to na pewno pojawi się coś nowego.. a jeszcze jest jeden tajny plan..ale na razie o nim ciii...

    Ida: Jejku! Dziękuję ogromniaście! :)

    Rrramone: It would be something like śliczny or bardzo ładny or cudowny. Thanks for dropping by :)

    Maryś: :*

    Jasz: jaką myśl? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna scenka. Bardzo lubię Twój styl. No i zauważyłam logo :)
    Dzięki za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń