piątek, 7 grudnia 2007

Jeszcze w mikołajkowym nastroju..


A to jeszcze kolejny mały prezencik, jaki zrobiłam koleżance z forum scrapbookingowego. Zakładka, kolczyki i ateciak mikołajkowy :)

Poza tym dziś poczta zrobiła mi niespodziankę i dostałam dwie fantastyczne przesylki. Jedna prosto z Francji z ateciakami od batraplume, druga zaś z wędrującym albumem Mii, który jest przepiękny. Będzie to pierwszy wędrowniczek, do którego się wpiszę - już mi makóweczka pracuje, co tam ma się znaleźć :)
Zanim jednak przydreptała pani listonoszka, zdążyłam zapisać się na kolejną wymianę albumową - powstała magiczna "parchata 14-stka" i już czuję, że będzie się działo ;)

Tymczasem (borem, lasem) zmykam do dyplomu, który mi się straszliwie ślimaczy... Do następnego! :)


Here is another little gift I made for my forum-friend: ATC, bookmark and earrings.

Today was a great day for surprises - I've got two wonderful packages - one with ATCs from France and second one with trading album. The topic od it is "senses" and I have a little problem what to make in it :) - have to think it over.
But just before I got them - I signed for another round robin journal with wonderful 14 friends. Now I have to create my own album and a main theme for it.

By now I'm going back to my diploma project which I'm doing and doing and... by for now! :)

6 komentarzy:

  1. Widze duzo nowych fajnych ilustracji!!!!! Super!
    Wesolego spoznionego po-Mikolajka.
    O mnie Mikolaj zapomnial i ja o nim tez troche.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ATECIAK WYMIATA JEST BOSKI :LOL:

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplet! Choć i tak ta zakładka kilka wpisów niżej to moja ulubiona... z wiadomych powodów:D Dziś sobie zacznę książkę czytac, więc zakładka przejdzie swój pierwszy test:o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, dzięki ogromniaste! :*

    Marlou: to może na Wigilię sobie bardzo dobrze przypomni ;)

    Lamarta: mam nadzieję, że przejdzie pomyślnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :hahaha: jak fajnie przetłumaczyłaś Parchatą 14 :lol:

    OdpowiedzUsuń