niedziela, 16 grudnia 2007

Kartki-dekupażki :)

Będąc na warsztatach dekupażowych zakupiłam sobie śliczną świąteczną serwetkę. Leżała biedna w szufladzie i czekała na lepsze czasy, które nastąpiły dziś :) Zamiast udekorować nią jakieś pudełko czy świecznik, zdecydowałam się zdekupażować kartonik i wykorzystać go do kartkowego projektu. Jak to różne techniki można fajnie połączyć :)

Poza tym widzę, że cyferki na liczniku szybko się obracają, co mnie szalenie cieszy :) Może komuś uda się upolować pierwszego tysiaka? ;)



Some time ago I bought a paper tissue with christmas motives - today I used it to make some cards ( using decoupage technics ) :) I really like them :)

6 komentarzy:

  1. Cudne kartki, te z poprzedniego postu rowniez.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, cudne! A co do tysiaka, to może w końcu mi sie uda, bo jeszcze tyle szczęścia nigdy nei miałam - choćby dla samej satysfakcji:D

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę jakie świetne połączenie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!!!
    Ja też robiłam moje kartki ta techniką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł! ja robiłam kartki z decupage na wielkanoc, pozdrawiam

    kreatywneinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń