czwartek, 6 grudnia 2007

Mikołajki :)



Ha! Dziś są Mikołajki! :)
Wprawdzie świętuję sobie już od 2 dni, dostając niespodziewanki od forumowych koleżanek (łapki mi się trzęsły przy każdej przesyłce ;) ), o północy rozpakowywałam swoje pudełko zapałkowe od Szajki (jejjuuu! koraliki fimowe!! :) ), to dziś są już oficjalnie :)
Dlatego też dziś dopiero pokazuję ozdobione przeze mnie pudełko od zapałek dla Mariko, w którym o dziwo sporo się nawet mieści :)
Mam nadzieję, że do Was też zawitały wesołe krasnoludki ;)
Miłych Mikołajek!


Here we have St. Nicolaus day today :) We celabrate it by giving little presents. Actually I'm celebrating it 2 days by now, because I've got some gifts from my forum's friends :)
On one forum we decided to give something that will fit to the matchbox - and here is my little dwarf with a present for Mariko. I hope she likes it :)
Have a great day! :)

4 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczko! Miałas fajnypomysl an tego krasnoludka!
    A zakladka z kotem tez jest zajefajna:D
    Dziś sprawdzę nw skrzynce, czy przyszedl obrazek;) A jak dojdzie kot, to daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok :) Na razie była listonoszka - ale bez kota. Jak tylko zamruczy mi pod drzwiami, to daję znać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasiaku cudny krasnalek!
    wszystkie zrobiłyście ładniejsze pudełka niż moje, skandal!

    OdpowiedzUsuń
  4. Your little St. Nicolaus is so charming and beautifull, my dear Pasiakowa... Merry Christmas for you and have a great happy year 2008 in your romantic Poland of all dreams !

    OdpowiedzUsuń