sobota, 1 grudnia 2007

Prezencikowo


No, to mogę pokazać pierwszy z prezentów mikołajkowych, jakie zrobiłam. Ten jest dla Rae - koleżanki z forum scrapbookingowego - która lubi brązy, naszyjniki i koty. Do tego wszystkiego jeszcze wymiana ateciakiem o tematyce mikołajkowo -świątecznej :) Mam nadzieję, że naszyjnik i zakładka będą dobrze jej służyć :)

Wczoraj z kolei otrzymałam niespodziankową przesyłkę od Szajki, w której jest pudełko od zapałek z niewiadomą mi na razie zawartością (obiecałyśmy sobie, że otwarcie nastąpi o północy 5-ego grudnia ;) ), ale czuję, że będzie to coś niesamowitego :)

A dziś - by rozświetlić deszczowy poranek - przydreptał pan listonosz z paczką dla mnie. Pod szarym kartonem pudelka skrywały się książkowe skarby, które zamówiłam sobie w Naszej Księgarni - kolekcjonerskie wydanie "Dzieci z Bullerbyn" z ilustracjami H. Czajkowskiej (normalnie dzieciństwo i szkolna biblioteka mi się przypomina ;) ), "Magia domowych Potworów" oraz opowieść z dreszczykiem "Whisper - nawiedzony dom". Oj, pięknie będzie zanurzyć się w literaturę dla dzieci i uciec na chwilę od codzienności :)


So now I can show one of a lucky parcel I made for Rae - a friend from scrapbooking forum. She likes brown colour, necklesses and cats. I hope she likes her present and will be using her new bookmark :)

Yesterday I got a package from Szajka - my another forum friend. Inside there is a matchbox full of something special for me - I promised to open it on 5th December in the midnight (6th December is a St. Nicolaus day we celebrate by giving little gifts for each other :) ).

And today - to brighten a rainy day - came a mailman with my order of beautiful books. It's a literature for children with stunning illustrations - it will be wonderfull to read them and disappear in that magical world :)

8 komentarzy:

  1. Kochana! Melduję posłusznie aczkolwiek z opóźnieniem, że dostałam Twoją przesyłkę z mikołajową niespodzianką! ja niestety moją wyślę Lavanduli dopiero w poniedziałek... mam nadzieję że mi wybaczycie to notoryczne spóźnianie się, o co was pokornie prosi zasyłając pozdrowienia
    Mariko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miły upominek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mariko: cieszę się, że przesyłka dotarła :) Mam nadzieję, że zawartość Cię ucieszy :)

    Qlko: Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo! Zakładka wymiata, bo kooooot:o)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik zachwycił moją mamę a ja bym chętnie przygarnęła taką zakładkę :) Uwielbiam czytać!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojoj, ale prezencikowo pasiaczkowo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam bardzo za tak miłe słowa :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje jest, moje wszystko :) I jeszcze raz bardzo dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń