piątek, 21 grudnia 2007

Przygotowania..


.. świąteczne czas zacząć. W piekarniku już suszą się pomarańczka na choinkę. W całym domku ładnie pachnie :)

Przedwczoraj jeszcze posłałam ostatnie kartki, robione na ostatnia chwilę (tak, że zdjęć nie miałam kiedy zrobić) - mam nadzieję, że zdążą przed Wigilią :)


So here we are preparing for Christmas - oranges are in the oven. After drying they'll be hanging on the christmas tree :)

Two days before I sent last christmas cards - I made them so fast that have no pictures of them ;) I hope they'll come for Christmas Eve :)

11 komentarzy:

  1. się świątecznie robi! :D zachciało mi sie mandarynek przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i mi niemalże zapachniało :)
    zeżrę se pomarańcza na tę okazję :)ściskam przedświąteczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak promocja zdrowej zywnosci :)
    kolejna rzecz do wyprobowania... musze sie poztarac, zeby dlugo zyc i miec duzo czasu na emeryturze na te wszystkie eksperymenta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj a ja mam taki zapach dosałam od mamami kilka plastró takiej suszonej pomaranczy. siedziałam z nosem w stroiku na ktorym kilka było przyczepionych...

    zdjeci sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie jakoś nieświątecznie z powodu kompletnego braku czasu :( Ale jeszcze do Wigilii 2 dni, więc zaczynam zaraz z turbodoładowaniem :) Piękne te pomarańczki! Mnie się nie ususzą - wkłuję dużo goździków - tez pięknie pachnę :) Świąteczności najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hyhy, a ja poszłam na łatwiznę, pokrojone pomarańczki dałam na styropianowa tacę i na kaloryfer, bo hajcuje nieźle, więc sie same ususzyły w dwa dni ;)
    Jakoś o piekarniku nie pomyślałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachnialo w mojej wyobrazni
    Wszystkiego najlepszego z okazji zblizajacych sie swiat i szczesliwego Nowego Roku, mam nadzieje zebedzie jeszcze bardziej kreatywny niz poprzedni !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja swoje spalilam bo zapomnialam wylaczyc piekarnik :|

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Pasiaczku
    i miliona nowych pasiastych pomysłów na Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń