piątek, 14 grudnia 2007

W biegu..


.. i przed padnięciem na poduszkę, daję znak życia ;)
Udało mi się w międzyczasie zadziałać z Niecodziennikiem dla Yoasi i zakładką dla jej córy oraz stworzyć 2 szybkie ilustracyjki do przesympatycznych wierszyków Natki.
Zdjęcia wszystkiego jak zwykle powrzucam na flickr ;)

Dziś natomiast walczyłam ze swoim pokojem. Nazbierało mi się różnych dziwnych rzeczy i porozrzucało wszędzie, gdzie to możliwe - notatki na podłodze, mapa terenu do dyplomu na drukarce, stado kubków po kawach i herbatkach piętrzyło się na biurku.. nożyczki, ścinki, kolorowe papiery... filiżanka z wodą po akwarelkach.. pędzelki.. dawno nie ruszane koraliki.... i masa kurzowych kukiełek..
Uff.. skończyłam przed 22 (dzięki za wynalazek zwany "pudełko" ;) ) - wygląda pięknie, pachnie cudnie..ale w pudełkach drzemią potwory i czekają na swój czas (pewnie za tydzień odcinek "sprzątanie: kolejne starcie" - tym razem pudełkowe ;) ). Za tydzień jeszcze przedświąteczne mycie okien (akurat to lubię, o dziwo ;) ) i porządki u dziadka.. i można pomyśleć o relaksie i pakowaniu prezentów. Mam nadzieję, że poczta nie zawiedzie i wszystko dotrze na czas.. heh.. na jedną przesyłkę czekam od 27 listopada - niby szczęśliwie, że nie świąteczna, ale.. no właśnie to ALE :/
Aj.. tymczasem uciekam do wywietrzonej i pachnącej wiatrem pościeli :) Jutro znów czekają mnie uczelniane potyczki ;)


Almost all the time I'm running through my life lately. Somehow I managed to make a notebook for my friend Yoasia, bookmark for her daughter and some illustrations for great poems for children by Natka. All I'll post on my flickr soon :)

Today I made some cleaning up in my room before the Christmas time - I found so many things all around it - from pieces of paper, through water from watercolours to a hudge mountain od mugs on my table ;) Fortunatelly I managed to end cleaning till evening (thanks to the great invent of boxes ;) )
Now I'm jumping to my bed which smells with wind and freshness :)
See you soon! :)

4 komentarze:

  1. jezuuuuuuuuu, śliczne, śliczne, już zaczynam listę fanklubu tworzyć....
    uwielbiam twoją kreskę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopisuję się - cudny albumik!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik jest cudniasty i na zdjeciu tak cudnie nie wyglada, jestem wdzieczna jak nie weiem co...

    a Pasiaczku jak juz tak szalejesz ze sprzataniem to moze wpadniesz do mnie firanki powiesic:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Baby :D

    Yoasiu - a lubisz takie artystycznie pozawieszane ;)?? Ja u siebie mam jedynie rolety, bo firankowo mi nie pasi coś ;)

    OdpowiedzUsuń