sobota, 15 grudnia 2007

Świętami zapachniało..


Upolowałam dziś choinkę. Prawdziwą. Taką, jakiej w domu od dawna nie było. Jest piękna, puchata, pachnąca i zamieszkała jak na razie na balkonie :)
Z tej okazji włączyłam radio ze świątecznymi piosenkami i zrobiłam sobie przerwę od bardzo-ważnych-spraw na machnięcie mamie kilku kartek :) Brakuje tylko śniegu za oknem :)


Today I bought a christmas tree. The real one. It's beautiful," fluffy" and smells wonderful :) Now it's living in the balcony till the next week when we'll decorate it :)
Because of that special ocasion I turned on the radio with christmas songs and made some cards. The one thing that is missing now is snow :)

11 komentarzy:

  1. SUper, choinka!! Ja mam sztuczna :(
    Bardzo fajne swiateczne kartki.
    Niech swiateczna atmosfera trwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przez lata miałam sztuczną - nawet nie pamiętam tego jedynego razu, kiedy była żywa w domu ;) W tym roku udało się wynegocjować pachnącą :D
    A świąteczna atmosfera niech trwa! O tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są cudne!
    Ja mam ciągle sztuczną i brakuje mi tego choinkowego zapachu.
    A kot kwiatowy jeszcze nie przyszedł?

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś - niestety jeszcze nie :(
    Czytałam ostatnio, ze Kraków i Warszawa ma poważne problemy pocztowe - zwłaszcza na sortowniach... Może biedak akurat trafił do takiej, gdzie brakuje ludzi.. Heh.. :| Mam nadzieję, że będzie w przyszlym tygodniu..

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kartki, choinkę mam od zawsze żywą - uwielbiam ten zapach:)))) kojarzy mi się dzieciństwem i świętami w domu rodzinnym. A przestoje są na poczcie - ostatnia paczka prio szła tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze kurcze, zmarznie biedak. A poza tym czuję się neiswojo, ze ja juz się moge cieszyć z Twoich pasiakowych rzeczy, a ty jeszcze neie. A o tych problemach nie słyszałam nawet - hmmm, może się zatrudnię w sortowni...;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta kartka z reniferkiem, bo ja uwielbiam łosie, jelenie i renifery, w gruncie rzeczy wszystko co rogate :P Bardzo świąteczne klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas tez zawsze sztuczna buu ,ale kiedyś będzie prawdziwa ,taka pachnąca.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki bardzo za wszystkie dobre słowa! :)

    OdpowiedzUsuń