niedziela, 27 stycznia 2008

Co tam masz w torebce?


A mam wiele różnych rzeczy... Dziś nawet zdecydowanie dużo - i to w dwóch torbach. Wszystko za sprawą scrapowego sabatu czarownic i mnóstwa materiałów, które ze sobą zabrałam ;)
Udało mi się zdziałać swoją kartę w wędrowniczku o tematyce torebkowej, gdzie wyrysowałam swój żelazny zestaw rzeczy, które ze sobą noszę :)
Fotografią mego "dzieła" mogę się z Wami podzielić dzięki Tores :)

Dziś też krótko, bo ja jak zwykle w biegu. Tym razem ustawiam się na starcie sprintu do poduszki ;)
Dobrej nocy!


What do I have in my bag? Many things - today even too many - as it was the scrapbook day we made with some wonderful girls I knew from the internet (now I know how they really look like ;) ).
I was making a round-robin with theme: "Tell me what's in your bag and I'll tell you who you are". I drew all the common stuff I have with myself and made a page with it :)
Photo of it - thanks to Tores :)

Now I'm going to bed finally :) Wonderful dreams to all of you!

12 komentarzy:

  1. piękniutka karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nieźle tego dźwigasz Moja Droga ;)
    Tylko zastanawiam się po co nożyk...?
    Chociaż nie powinnam pytać, bo ja już w podstawówce nosiłam skalpel w piórniku ;)
    Świetnie wyszły te obrazeczki na pasiastym tle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ileważy torebka?hahah
    bardzo ciekawy temat,już się niemoge godoczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach Ty Pasiasty Pasiaku najpasiaśsiejszy na świecie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Parcholu Ty!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpis wyszedł swietnie... powiem ze zdolnosci plastyczne to jedno a pomysły to drugie... masz niesamowita fajtazje i jestes bardzi pomysłowa... Twoje rysuneczki sa fantastyczne i az ci zazdroszecze bo zawsze chciałąm umiec rysowac....
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. sto lat u Ciebie nie byłam, czasu jak zwykle brakuje, więc na szybcika łapię klimat Twoich pięknych malowanek i uciekam dalej...

    och jak cudownie że będę miała Twoje rysunki u siebie w wędrownym tralala :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula napisała na kopercie: "NIE PADNIJ", ale na nic ostrzeżenia ;)... No padłam!!! Dziękuję!!! Oprawię sobie! A co! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasiaku Ty istoto kosmiczna logos wisi juz dumnie na blogu - jest boski przeboski i przewspaniały!!!! Wielkie dzięki kochana kobieto hehehe godzina odpowiednia na takie wysnania heheheheh BUZI!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń