wtorek, 15 stycznia 2008

House of Art


Parrraaaammm!!!
I oto ruszył nowy blog - House of Art - gdzie będzie można znaleźć kilka kursów, notek okołoartystycznych, może kilka porad.. a na pewno całą masę radości tworzenia, którą chcą się Autorki podzielić ze światem ;)

Jak na razie są tam przybliżone opisy Domowników oraz pierwszy kurs na zrobienie kartki z elementem 3D - przy leciutkim użyciu techniki decoupage.

A to dopiero początek ;)

W imieniu swoim i wszystkich autorek bloga SERDECZNIE ZAPRASZAM! :)


Parrraaammm!
So here it is - a new blog -
House of Art
You will find there some tutorials, artistic notes.. but first of all - a joy of creating! :)

By now there are notes about the authors and first tutorial ( card making - with 3D element - using decoupage techniques). And that's just the beggining! :)

I'm honoured to say WELCOME and JOIN US TODAY! :)

7 komentarzy:

  1. Hyhy, już zajrzałam, zapowiada sie ciekawie :) 3 mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam, fantastyczne miejsce, będę codziennie i natarczywie szukać nowych wpisów :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że będzie to świetny zbiór wszystkich kursów ciekawych i inspiracji :) Na pewno będę częstym gościem :)

    Cieszę się że spodobała się przesyłka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odwiedziny! :)
    Będziemy się starać, by ciągle przybywało tam ciekawej treści :)

    Zielona: normalnie gębula nie chce przestać mi się uśmiechać od wczoraj :D Notesik ma już swoje miejsce w torbie :D
    A tasiemki.. jejku - cud miód :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Obowiązkowo dodane do ulubionych :D

    Życzę wam wieeelu cudnych pomysłów, i aby współpraca układała się jak najdłużej! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasiakowa jestem chora na ichnie logo i czołówkę blogową i czuje że to Twoja sprawka!!!!!!!!!!!!
    Wróże Ci wielką przyszłość!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihihi ;)
    Uwielbiam Cię :*
    Logo powstawało pod czujnym okiem całej drużyny :)

    OdpowiedzUsuń