wtorek, 8 stycznia 2008

Jeszcze trochę świątecznie..



Wprawdzie już po świętach, jednak kartek nie mogłam wcześniej pokazać, gdyż był to jeden z "tajnych projektów" ;) Niestety brakuje jeszcze 2 zdjęć - nie zdążyłam zrobić ich przed wysłaniem kartek :(
Tymczasem na flickr wsadziłam zodiakalne ateciaki... zdjęcia niezbyt genialne i w sztucznym świetle, ale niestety tylko wieczorem mam chwilę dla aparatu. Uczestników wymiany prosi się o nie zaglądanie (chyba, że chcą sobie popsuc niespodziankę ;) )

Here are the christmas cards I made for my friends. I couldn't show them earlier because they were a christmas surprise. Too bad I have no pictures of more cards I made.. but hadn't had time for photos..
On my flickr account there are all zodiac ATCs now. Photos aren't very nice, but they show what I made ;)

8 komentarzy:

  1. prześliczności!
    bardzo fajne te na czerwonym tle!
    zresztą, wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością obejrzałam poświąteczny pokaz karteczkowy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam stres
    zapisałam się na wymianę zakładkową - kocią..i teraz mam tremę i brak pomysłów wystarczających w moim mniemaniu...tak przyszłam się zainspirować :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Lavandulko: Dziękować. Niestety Twojej i Latarniowej nie zdążyłam cyknąć :(

    Natko: :)) A żaba już naszkicowana i czeka tylko na kolor ;)

    Finn: Bujać to my, a nie nas ;) - że tak pozwolę sobie zacytować :P. Ciekawa jestem straszliwie, co wymyślisz :)

    Filko: Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie jeszcze nic nie wymyśliłam.....i mam stracha i trzęsę gaciami!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno nas zaskoczysz :)
    Może resztki z tych wytrzęsionych gaci? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, rozwaliły mnie Twoje kartki, takie szczegóły, szczególiki...jestem pod wrażeniem...no a te malowane...SUPER!
    Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń