czwartek, 10 stycznia 2008

PIF ( paf )

Dziś poranna, radosna notka bez obrazków. A wszystko dlatego, iż okazało się, że załapałam się na blogu Marlou na świetną zabawę. Zasady są banalnie proste, a przyjemności może być z tego co nie miara :D.
Zwie się to Pay It Forward i polega na robieniu małych prezentów innym blogowiczom. A oto, jak to działa:

1) jedynym warunkiem, by uczestniczyć w zabawie, jest posiadanie własnego bloga
2) pierwsze 3 osoby, które wpiszą się w komentarzach pod tym postem otrzyma mały, ręcznie robiony prezencik
3) prezencik zostanie wysłany w ciągu 365 dni
4) za to musisz "zapłacić" (chyba tak najlepiej to przetłumaczyć) umieszczając na swoim blogu post podobnej treści i dać szansę 3 kolejnym blogowiczom na złapanie prezenciku (tym razem od Ciebie) :)
Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie maksimum 3 razy!

No to miłego komentowania! :)



I'm so happy today! I managed to participate in a wonderful blog game that is called Pay It Forward. The rules are very simple but the fun from it is sooooo BIG :)

1) only one condition to participate, to have a blog!
2) the 3 first people to post a comment here will receive a little home-made gift
3) this gift will be sent in a delay of 365 days
4) in exchange, you must "pay it forward" by making the same promess of gift on your blog and let 3 bloggers register onto your blog
Each blogger is limited to 3 PIF!

8 komentarzy:

  1. aaaaaa co mi tam!!!
    jestem pierwsza..!
    wszędzie konkursy - u jaszki, u Filki, U pasiakowej..nawet u mnie jest - a najlepsze, że każdy inny ;) ok, to sie zgłaszam i jak się mój skończy - zrobię PIFa u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, nie ma co, drobiazg od Pasiakowej po nocach mi sie śni...(zrobię wszystko!!! jeje!) No dobra, to ja też sie tu wpycham a potem zrobię u siebie tą zabawę, jeśli dożyję...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez !!!!!!!!!!!!!! hahahaha :DDDDD załapałam sie lalalalalala (tańczę)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiscie jestem pierwsza za podium - zastrzelcie mnie\!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie pa sprawy - dostaniesz gumką od gaci - prosto między oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uoo.. szybkie bestie :)
    Finn, Nowalinko i Filko - poproszę o Wasze adresy mailem i coś zacznę dla Was obmyslać :) Teraz mam cały rok na wysłanie przesyłek..sesese ;)

    Uhk - coś wymyślimy ;) - jak sie doczołgam na scrapowe spotkanie - jako miś panda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba się chwilkę spóźniłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. cholerka się nie załapałam, co za pech!!!!! też poproszę gumką od gaci hehe

    OdpowiedzUsuń