sobota, 2 lutego 2008

Prezencikowo :)


Ten tydzień był dla mnie szalenie miły :) :
- Nowalinka obdarowała mnie niesamowitym kubkiem, który co dzień rano pomaga mi się dobudzić kawą :)
- Dostałam swoją piękną Dotee od Marysi (będzie zdjęcie na House of Art niebawem) wraz z cudowną kartką pełną ciepłych słów
- Niespodziankowa walentynka od Doroty

Cieszę się szalenie z tych podarunków :) DZIĘKUJĘ!
I w tym wesołym nastroju dziabnęłam latarenkowe logo dla UHK oraz notatniczek na Hanusiowe słówka Beaty, z którą wczoraj miałam okazję się w końcu zobaczyć (po kilku latach braku kontaktu - super było się spotkać :) )

This week was so good to me :) :
- Nowalinka made a wonderful mug for me . Every day I start with drinking coffe from it now :)
- I've got my Dotee from Marysia (the photo will be on House of Art soon) with beautiful card full of warm words
- Dorota made a surprise Valentine to me :)

I'm so happy because of it. And having such a great feelings I made a logo for UHK and a little notebook for Beata's daughter to write down her own first words :)

7 komentarzy:

  1. Taaaak, prezenciki to szlenie miły wynalazek! :)

    A ja właśnie usmażyłam pyszne oponki. Jak moje chłopaki wrócą z zakupów to bedą miały surprizę, że hej! ;) Zostawiam kilka na spróbowanie i idę się teraz byczyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście logo jest najpiękniejsiejsze!!!!!!!!!!!
    Buziam i buziam i juz pasków dostaje powoli :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak... prezenty to to co tygryski lubią najbardziej ;) Robić i dawać :P A logo jest bombowe!! Zazdroszczę UHK :) zdradź sekret jak je zrobiłaś? Też by mi się jakieś fajne przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to prawie jak drugie mikołajki;)
    Świetny zestawik prezentowy :)
    Miłego kubolka Kingo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentów zazdroszczę, a jakże, ale głównym powodem wpisu jest logo-świetne! ech masz Ty rękę do tych lóg? logów ? lóż? :)
    no w każdym razie znowu jestem z Ciebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno mnie tu nie było, Pasiaczku, a to za sprawą TP SA, która mnie odcięła od świata :) Wpadam i cudności widzę. Latarenka - miód malina! Wymyśl coś i dla mnie :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nadal się zachwycam rysuneczkami ... cudne

    OdpowiedzUsuń