czwartek, 7 lutego 2008

Puff...

Ostatnio cały czas biegam, niedosypiam, chodzę zakręcona jak słoik, obłożona jestem pracą biurową a na dodatek zaczęłam dietować ;) Nic nowego niestety nie powstało, za to mogę pokazać wreszcie zakładki z wymiany na skrapowym forum :) Temat był bardzo koci :) Mam nadzieję, że dziewczynom się podobają :)



Last time I run around, don't sleep, am overworked.. and I went on a diet ;) Haven't made anything new, but now I can show you bookmarks I made for the swap 2 weeks ago. The theme was : "cats, kitties". Hope girls like them :)

14 komentarzy:

  1. czy się podobają? są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. te z kotkami siedzącymi na książkach są przeurocze!!! pieknie rysujesz... ja tak nie portafię, buuuu

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te zaczytane kocurki. i rozpoznawalna TWOJA kreska... mrau.
    a skąd taki cudniasty papier w "stare pismo"?
    pozdr. cieplutko goga

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo :)

    Goga - to popieczątkowany papier :) Mam taka małą pieczątkę z pismem i poodbijałam ją kilka razy na kolorowych papierach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdziwiłabym się gdyby się nie podobały :) Cudniasto-kocie te Twoje zakładeczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle piękne, miauuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  7. No, kociaki cudne...nawet widzę mojego faworka - kota z myszką na głowie :)
    Świetnie te kocurki połączyłaś z papierem :) Każdy inny, z charakterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ładny temat , ale zakładki jeszcze ładniejsze !
    cieszę się ze przesyłka obiecana gdzieś w zamierzchłym listopadzie tak :szybko" dotarła :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki Pasiaczku drogi za info :*
    pozdrawiam:) goga

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Pasiakowa;)
    Wiesz chyba tu jestem po raz pierwszy?
    Mogę powiedzieć już jedno! Nie ostatni!
    Och te Twoje Pastelowe Prace te rysunki!!!
    Poszperam jeszcze troszkę u Ciebie;)
    Zakładki Piękne!
    A i Wiosna niebawem może wszystko się unormuje?
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogi Pasiaczku nie przepracowuj nam się!!! Świetne zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kocie zakładki to takie piękne, że aż mru-mruuuu... :)Pasiaczkowo moja kochana, ja też na diecie, ale proszę Cię, jedna dieta mi wystarczy, ta odchudzajaca, dlatego nie funduj mi diety pasiakowo-blogowej, tylko notkę nowa zapodaj! Głodnam wpisów nowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za wszystkie Wasze słowa!

    OdpowiedzUsuń