poniedziałek, 3 marca 2008

Magiczna szóstka

Jessuuuuu.. strzelają! Padło w moją stronę aż 6 dzikich wystrzałów - od Jaszmurki, Moniq75, Finn, Jaśminowej, Filasi i Cwasi... Cud, że uszłam z życiem ;)

Uff...
A co to takiego? A takie coś:

Aby rozpocząć polowanie należy:
1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,
2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy,
3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat (ponieważ krążymy po blogach twórczych, więc mają to być rzeczy dotyczące naszego twórczego hobby),
4. “strzelić” do następnych 6 osób
5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu.

No to czas na zwierzenia ;)

1. Kiedy wszystko mam pochowane w pudełkach, nie do końca pamiętam, co mam. Dlatego też przy jakiejkolwiek scrapowej pracy lubię rozłożyć sobie wszystko na łóżku (na biurku się to nie uda ;) )

2. Mam najlepsiejsze biurko świata – deskę kreślarską, która została użyta zgodnie z przeznaczeniem dosłownie do jednego projektu na pierwszym roku studiów ;) Uwielbiam w niej to, że mimo stosu papierów z lewej strony, stosu teczek z prawej strony, monitora, laptopa i drukarki – mam jeszcze całkiem sporo miejsca na niej do tworzenia przeróżnych rzeczy :)

3. Jestem typem ludzia, który - jeśli tylko ma okazję - musi spróbować wszystkiego związanego z tworzeniem i twórczym myśleniem. Dzięki temu odkrywam ciągle nowe i szalenie ciekawe rzeczy :). Szkoda tylko, że na zatopienie się we wszystkich artystycznych dziedzinach potrzeba trochę czasu, który ostatnio u mnie się nieco skurczył.

4. Nie potrafię zrobić nic na drutach ;) Szydełko mam w miarę opanowane, jednak druty to dla mnie czysta magia – mimo, że babcia i mama zawsze wyczarowywały nasze (moje i siostry) włóczkowe wizje :)

5. Uwielbiam w scrapach warstwowości, mnóstwo dodatków, przeszyć… ale za Chiny nie potrafię takiego czegoś sama zrobić, choćbym się nie wiem jak gimnastykowała.

6. Nie mam pomysłu na punkt 6 ;)


Kto jeszcze nie został ustrzelony???? Strzelam na oślep w Lavandulę, Mariko, Sagittę, Wolfann, Alhambrowe sny, Eight :) Miłego pisania! ;)

6 komentarzy:

  1. Bożeee jak ja Ci tego biurka zazdroszczę!!! No niby nie można zazdrościć.. ale ja po prostu bym je od Ciebie na plecach wyniosła :P

    ahahaha


    Marzy mi się takie kreślarskie "biureczko" mmmrrr

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Cię za wszystkie 6 punktów:)
    a najbardziej za pkt 6 hehe
    dzięki za strzał :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. no i ja dołączam do strzelających hihi...:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz "kulmana"? Ja miałam kiedyś i właśnie przez Twój wpis zaczęłam się zastanawiać gdzież on się podział?? Oj przydałby się teraz!
    Dzięki za strzałę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za strzał Pasiaczku!
    Pozdrawiam tęsknie wypatrując nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń