sobota, 1 marca 2008

PIF numer dwa


A oto i drugi zestawik PIFowy - ten poleciał do Finn. Na wieczku pudełeczka nieudolna próba skarykaturowania postaci z obrazów ulubionego przez Finn malarza - J.W. Waterhous'a;)
Mam nadzieję, że zestawik się podoba :)
Trzeci - Filkowy - jest w fazie produkcji. Brakuje mi jednego elementu - i czasu, by go wykonać :/
Nie martw się Filko jednak - pofrunie pewnie niebawem :)

Tymczasem ściskam i miłego dnia życzę! :)
Lecę odgruzowywać pokój, bo powoli nie mam gdzie się poruszać ;)


Here it is another PIF I made for Finn. On the top of the box is a little caricature of one of Finn's fovourite creations of J.W.Waterhouse. I hope she likes it :)
The third PIF is still creating - only one thing in the package is waiting to be done :)

16 komentarzy:

  1. Ta babeczka jest PRZECUDNA :D
    Po prostu do schrupania, hehehe.

    OdpowiedzUsuń
  2. No Pasiaku! Jestem oczarowana! Finn to się poryczy na bank! Mówię Ci :)

    Stworki cudniaste!

    No te Twoje PIFy to się mają dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha! No super PIFek !:)
    Finn, to my przez te stworki to prawie jak rodzina, hę? ;)

    No a rysuneczek....wiesz, że je uwielbiam Pasiaczku! :*
    Każdy inny i wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Pasiaku, te Twoje rysunki!!! To co w tej notce, i wsio poniżej przeboskie jest! Kurcze, znów się powtarzam, he, he... Lecę doprawić krupnik. Na jutro jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ta pani od ulubionego malarza i zieleń w kolczykach, Finn szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale boskie... ta karykatura mnie powaliła... jestem zatkana z zachwytu .. Niesamowite pracki masz. zawsze wlepiam gały i nadziwic sie nie moge.
    Piekme, zabawne i niesamowite te nagridy twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny prezencik! wspominam sobie teraz z uśmiechem, że też kiedyś miałam to szczęście być tak wspaniale obdarowaną przez panią Pasiakową :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasiaku... bardzo mi przykro ale zostałaś wywołana przeze mnie do "zabawy" ahahaha.
    Wybacz :D. Więcej na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja!!!!
    Finnowo i zielono :)
    Pasiaczku ależ trafiasz :*
    szkoda że we 3 nie możemy wspólnie otwierać Twoich nagród ale by sie działo :)
    piękne !!!!!! ja już sie boję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma sprawiedliwości na świecie. Ja na te PIF-y czaiłam się tu i tam i co? I nic!!! Za to jak strzelać to do mnie pierwszej! No to w odwecie ja też strzelam dookoła i Ciebie Pasiaczku ustrzeliwuję (szczegóły u mnie) :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba się to mało powiedziane!!!
    ja się osunęłam na ziemię, jak to rozpakowałam :*:*:*:*
    fotkę potem zamieszczę i u siebie, jeśli pozwolisz.wszystko zmacane i obślinione tysiące razy, filczykownik nie ma jeszcze zastosowania, ale.. na pewno wymyśle m jakieś odpowiedzialne zadanie :*

    ps.Zostałaś ustrzelona w blogowej zabawie - więcej szczegółów na moi blogu - zapraszam :*

    p.ps. jeszcze raz dziękuję...cuda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Strzeliłam do Ciebie, zajrzyj do mnie, miłego dnia życzę z tą ranką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy strzelają, ja też. Szczegóły u mnie (albo u innych, bo już chyba wszyscy ustrzeleni zostali) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie zazdroszczę Finn,rysunek boski,jak zawsze.

    Ale uwaga,strzelam!:) Więcej u mnie,na www.arstandra.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. :))) absolutnie genialny ten rysunek!

    OdpowiedzUsuń