poniedziałek, 24 marca 2008

Wędrująca Hania

Święta to dobry czas, by nadgonić niektóre projekty. Pełna energii zabrałam się za wędrujący album. UHK dała mi nie lada zadanie w swoim wędrującym - trzeba stworzyć album ze zdjęciami jej córeczki Hani. Nie dość, że nie potrafię robić scrapów ze zdjęciem, to przypadło mi kilka takowych w udziale... No, cóż - trzeba było podjąć to wyzwanie ;)
Ostatecznie z efektu jestem zadowolona. Mam tylko cichą nadzieję, że Ula nie będzie mnie chciała ukatrupić za to, że z Hani zrobiłam króliczka :)

Easter is a great time to create. This time I was making a round-robin for UHK which theme was to create an album with photos of her daughter. That was a challenge for me as I can't make scraps with photos ;) Well.. finally I made it and I'm quite happy with it. Hope UHK won't kill me for making her Hania an Easter Bunny ;)





20 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Już to chyba gdzieś pisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe, świetny króliczek! W brązach zrobiłaś, to na pewno się Ulce spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brązy są, dobrze jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ważne co.. ważne że brąz ;))))
    królicze uszka boskie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozesz Ty Pasiaku - ale mi super wpisa zrobiłaś!!!!! Się obawiałam jak Ty tyle fot zmieścisz, a tu wsio upchnięte. Love, love no pięknie, plus to gniazdko nprzepyszne i akurat na Wielkanoc to wypadło :):):):):) No zachwycona jestem wręcz i sie wcale nie gniewam, że króliczek haniowy jest, bo fajny jestm choc ma uszy do góry nogami hehehehehehehehehehehehhehehehe love love masz u mnie coś za to ale jeszcze nie wiem co - na pewno wymysle cos bardzo niecnego hehehehehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Paszły won z tymi brązami hehehe przerzucam sie na zielony ehe ehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Baby :))))

    UHK - uaaaaaaa! ale się cieszę, że się podoba! :)))
    Heheh - miałam nastrój idealnie wielkanocny na robienie wpisu :)
    A ten króliczek ma uszy do góry, bo jest radosny. O. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to przepraszam... to to jest jak ktos nie umie robic wpisów ze zdejeciami???? no to ja tez chce tak nie potrafic. Wpis swietny. swietne rysunki , kolorki i wszystko, wszystko.....

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie na blogu jest cos co cie troszke dotyczy:) hihihiihihhi nie wiem czy cie to ucieszy czy nie , dodam ze nie jest to zaden łancuszek, zadne pytania i tego typu zabawy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. super wpis, piękne cieniowania! ale jajka wielkanocne to mnie podbiły!!!! Podpatrzyłam że miałaś szpilkę z grubszą główką dzięki czemu "piórka" woskowe zrobiły się masywniejsze :) Tak czy inaczej jesteś mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowity wpis i wielkanocny króliczek :*
    a jajka ..yy..szok!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasiaku! Ty wszędzie zgarniasz nagrody na blogach... Ależ masz loso-branie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej - a ja nie skomentowałam tego wpisu - a pięęęęęęęęęeekny jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ty zdolniacha jesteś!!!
    :)
    Pozdrawiam
    Aliszek

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Estabilizador e Nobreak, I hope you enjoy. The address is http://estabilizador-e-nobreak.blogspot.com. A hug.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hop hop...jest tam kto? Chyba czas pajęczyny odkurzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ piękny wpis :) Uli jak Uli ale Hani na pewno ten króliczek się spodoba he, he :)

    OdpowiedzUsuń