środa, 12 marca 2008

Wpisy wędrujące


Ostatnio tak się złożyło, że wpadły do mnie aż 4 albumy wędrujące. Tak więc dumam sobie nad nimi i coś tam produkuję. Dwa albumy są sekretne, dlatego nic nie pokazuję, natomiast kolejne dwa można spokojnie ujawniać. Obok obrazek, który wykorzystam do jednego z nich ;) Taka moja anielska i diabelska natura ;) Diaboliczna Pasiakowa będzie miała jeszcze oczywiście widełki ;)


Lately I received 4 round-robin albums. Now I have some time to think all the themes over. Two of them are secret ones, so now I can't show my entries. Today picture is for the third one - it is about showing my angel/diabolic nature ;)

5 komentarzy:

  1. hahaha ale superowe obrazki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ech te Twojemalunki :)
    dostałam paczke!!!!!!!!!!!!!
    obłędna!!! zatkała mnie moja podobizna trafione w 10! jesteś boska :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja.. ten wzrok! I kopytka!

    Świetne, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Baby :))

    Filko - cieszę się jak dziecko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, Pasiaczku piękny aniołeczek!
    No to ja czekam na wersje z widełkami ;)

    OdpowiedzUsuń