czwartek, 17 kwietnia 2008

Czas na reklamę ;)


Na House of Art zrobiłam krótki artykuł o własnoręcznie robionych stempelkach. Serdecznie zapraszam :)

W szkicowniku natomiast kilka szybkich szkiców się znalazło. Kilka nowych czeka na uwiecznienie ;)

Wczoraj padł mi pendrive - jakieś przepięcie w slocie komputera była :( Na pocieszenie udałam się do Empiku i nabyłam sobie pocieszałki - ale o tym później wraz ze spontaniczną ilustracją :)


There is new article on House of Art about carving your own stamps. You're more than welcome to see it :)

In my "sketchbook" there are some new fast sketches. Some more is about to be there soon :)
Yesterday I've lost my pendrive :( To make myself happy I went on a crafty shopping - but more about it in a new post with a spontanous illustration I made yesterday :)

5 komentarzy:

  1. O, stempelki!!! :)
    Super kursik! :D
    Nie boisz sie, że ktoś spiraci ten Twój przesłodki domek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No musiałam i tu namazać , że kursik jest pierwszoklasiasty... masz niesamowite pomysły.
    młłłłłłaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Great little stamp - i did spot this yesterday over on House Of Art (great idea) - now that should be something that I could do!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowalinko - mam cichą nadzieję, że nie. Opracowanie sobie znaczka zajęło mi spoooroooooo czasu :)

    Costa - dzięki ogromne :)

    Lazy-Trout - thank you :) Have a great fun making your stamps :)

    OdpowiedzUsuń
  5. własnoręcznie robione stempelki opanowały już chyba wszystkich (:

    OdpowiedzUsuń