sobota, 31 maja 2008

Składanka dla Janka


Wczoraj w nocy powstawał mały folderek-okładka na płytę dla Janka, który dziś ma urodziny. Szczęśliwie złożyło sie, iż wczoraj po południu dotarły do mnie długo oczekiwane stempelki, które mogłam od razu wykorzystać :) I w których zakochałam się od pierwszego wymacania :))

Folderek oszczędny i mało kolorowy, ale właśnie taki powinien się spodobać Jaśkowi :) Przynajmniej mam taką nadzieję ;)


Yesterday night I was sitting and making this CD cover for today's Jan's bithday. Fortunatelly I've received new wonderul stamps (oh, I'm falling in love... ) I could use in this project :)

The cover is quite simple and not very colorful - but Jan should like it the way it is :) At least I hope so :)

8 komentarzy:

  1. wspaniałe kolory, wspaniałe:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jakie to piękne!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasiaku - rozkosz dla oczu!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudniadte stempelki :) napsizesz mi jakie to stemeplki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam pięknie :)

    Truskawko: Inkadinkado :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o cholercia..śliczne to niemożliwie....i stempelki mamy takie same :P

    OdpowiedzUsuń
  7. folderkowi nic nie brakuje! jest w sam raz! a ptasior obłedny!

    OdpowiedzUsuń