piątek, 23 maja 2008

Trochę inna kartka ślubna


Zostałam niedawno poproszona o wykonanie kartki. Na ślub. Trochę innej niż normalnie i z motywem pszczółkowym. Mam nadzieję, że podołałam zadaniu :))

Kartka wymusiła na mnie, bym zaopatrzyła się wreszcie w profesjonalny blok do akwareli - szalenie przyjemnie się malowało :) Zdecydowanie bardziej przyjemnie niż machanie piórkiem, którego stalówka w pewnym momencie odmówiła posłuszeństwa i zapluła mi szkic brązowymi kropelkami.. Nowa postanowiła popływać w słoiczku z tuszem... Myślałam, że nie uda mi się tego nigdy narysować :)) Na szczęście się udało dobrnąć szczęśliwie do końca :)


I was asked to make a wedding card that would be.. different than others. It had to be simple and with the bee motive. I hope I managed to follow those rules and bride with groom would like it :)

16 komentarzy:

  1. jasne, że podołałaś - kateczka jest odlotowa - bzzzz :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wybrnęłaś :) Ale nie ma się co dziwić bo Twoje rysunki są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ja juz po ślubie, he, he... Śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej! Prześlicznie Ci to wyszło :) I choć nie cierpię "owadztwa" wszelakiego to te pszczółki dają się lubić :) Bardzo fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a efekt, jak zwykle, powalający!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaachhh! Jest piękna! Cudna po prostu! Jakbym Cię miała pod ręką to bym Cię normalnie wyściskała ;) Siedzę przed monitorem z wyrazem twarzy szczęśliwego idioty i wzdycham rozanielona :D Podołsłaś jak najbardziej, nawet przebiłaś oczekiwania! Ściskam mocno i oddalam się by dokonać rewanżu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...ale superowa karteczka!!!! wielkie brawa dla autorki!!!
    sama taką chciałabym dostać :) ale juz dla mnie za późno, hihi ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna kartelucha, zupełnie inna, jak zwykle piękna! Ach, te Twoje rysunki!

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, jak słodziutko:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. i jak tu nie kochać twoich rysunków? boska karteczka..pszczółki wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasiaku, powiem jedno :)

    Miodzio :* :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne bzykolce ;) I jeszcze ten miodek w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bzyki jak trza! Nie ma do czego się czepnąć!

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja jak bede miala koscielny to mi zrobisz ? :) :) :)

    OdpowiedzUsuń