sobota, 31 maja 2008

Urodzinowa kartka


Dziś jakiś dobry dzień jest.. a może to magia nowych materiałów? W każdym razie powstały przed chwilą obrazki kocie i kartka urodzinowa - chyba pierwsza w takim stylu :)

Aj, lecę poukładać nieco, bo zaczynam się gubić w pokoju, gdzie wszystko sobie porozkładałam na łóżku i podłodze :)


Today is a great crafty day - or this is a magic of new crafty stuff?
I've just made 2 new pictures and this birthday card :)

Now I have to clean up a little bit - all the papers and stamp are all over my room ;)

11 komentarzy:

  1. jejku, jak nie cierpię różu, to ta kartka podoba mi się szalenie!!:)
    jest cudowna, taka szlachetna

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna! ale mam zaległości dużo, idziesz, jak burza, cudeńka spod Twoich rąk wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudna!
    ja też nie przepadam za różem,a kartka mi się strasznie podoba;)
    cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym Cię do czegoś zaprosić, jeśli można;)


    chciałabym zorganizować wymianę(wyzwanie znaczy się) takie jak dziewczyny{szaleństwo, tylko oczywiście inne;))
    jeśli jesteś zainteresowana, zapraszam na mojego bloga
    www.notki-lary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pasiaku, naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasiaczku, chyba bym nie zgadła, że to Twoja kartka.
    Bo tak bez żadnego rysunku? ;) Ale też świetnie wyszła :)

    Pieczątki ptaszkowe masz boskie, chyba na nie zachoruję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi.. też myślałam, że z tymi różowymi różami nic nie da się zrobić - a tu taka niespodziewanka ;)

    Dzięki ogromne!

    Rae - ja na te pieczątki chorowałam od dawna i jak tylko nadarzyła się okazja, to je dziabnęłam dla siebie :)

    Lara - zaraz zerknę, co i jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm...piękna! A ten ptasior - śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. do twarzy Ci w tym stylu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasiaku - to połączenie kolorów jest niesamowite! Cudna ta karteczka!

    OdpowiedzUsuń