czwartek, 19 czerwca 2008

Aniołkowo - Kasiorkowo


Ostatnio wymieniałam się aniołkami wzorowanymi na Kasiorkowym projekcie. Jako ,że dotarł już do właścicielki (notabene Kasi właśnie ;) ), to mogę pokazać Wam swoją interpretację owego aniołka :)

W międzyczasie dostałam jeszcze superowego Misiola od Renny. Na jej blogu możecie zobaczyć zdjęcia mojego nowego towarzysza :)


Lately I swap with little angels ( project by Kasiorka ). As mine is in her new home I can show you my interpretation of this project :)

Meanwhile I got a lovely teddybear from Renny - you can see some pictures of him on her blog :)

6 komentarzy:

  1. Kurza twarz! Ależ on piękny! Na kilogramy powinnaś takie robić. Świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak na kilogramy i koniecznie Pasiaczku powinnaś wysłać jednego do Costy !!! Musowo !!!

    p.s. Ja już prawie kończę podarkowo-łapankowo i mam nadzieje , że kopnę się mocno w zad i dolece na poczte wysłać cuś special for you

    OdpowiedzUsuń
  3. na jakie kilogramy?!?!?!
    na tony conajmniej:*!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy facetowy Aniołek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, jest świetny!!! :)
    I tak każda z nas z jednego kursu może zrobić jakże inne i wyjątkowe aniołki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Pasiaka ;-)
    Kigulcu pasiasty ale wyrabany aniołek !!!!!
    No w deche po prostu !!!
    wszystko co wyhodzi z pod Twoich łapek jest swietne !! I aniołki, i koty... ;-)
    Aaa spotkamy sie już za 6 dni... już się doczekac nie mogę !!!

    OdpowiedzUsuń