poniedziałek, 2 czerwca 2008

Kotki wierzbowe



8 komentarzy:

  1. Dziewczyny, proszę cichutko wpisywać komentarze... Ślicznie śpią... szkoda budzic... Moje kotki... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie norlanie niee... niezgadzam się .. Pasiaczku Ja Cię zaklinam..narysuj mnie cuś pleassee pleassee
    p.s. Kotki jak śpią to rosną.. ja swojej nie budziłam i teraz waży
    4kg i jest dłuugaa jak to maine coon's

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak po cichutku ... O rany, jakie piękne koteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam problem... nie potrafię pisać po cichu :( i co teraz..? jak ja mam wyrazić mój zachwyt i opisać przesłodkość emanującą z tej akwareli..? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam przeogromnie :)

    Costa - Ty to masz zwierzyniec u siebie :))) A maine coon'y są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń