czwartek, 26 czerwca 2008

Żółta kartka!!


Wczoraj spłynęło na mnie natchnienie (taaaak sobie wmawiajmy ;) ) po przeczytaniu wiadomości Tores o wyzwaniu kartkowym na Scrappasion Forum. Tematem tym razem jest "kartka z farbą" zaproponowana przez dzielnie maziająca ostatnio Jaszmurkę :)

W szale twórczym wyciągnęłam na wpół zaschnięte tempery, trochę papieru/bibułki ryżowej, mini guziczków i posiłkowałam się w ostatniej chwil skrawkami, które leżały na biurku na kupce "do posprzątania lub wyrzucenia" oraz - o dziwo! - brokatowym klejem :) Napaćkałam, nakleiłam i wyszło to - żółta kartelucha na okazję urodzinową. Stempelek mi się lekko omsknął i pofrunął zbyt blisko prawej krawędzi.. ale tak to już jest, jak się jest niecierpliwym i się nie czeka, aż wszystko wyschnie, by spokojnie stemplować ;)

Jako, że zazwyczaj brakuje mi czasu, by wyrobić się z wysyłką urodzinowych kartek na określony termin, ta będzie czekała na swój moment, zamknięta w pudełku. Mam nadzieję, że przyszła właścicielka nie padnie trupem, jak rozerwie kopertę ;)

Tymczasem wracam do projektu (mam pomysł! - bzzzyytt - zapaliła mi się dziś żaróweczka po południu) i pocieszam się kawą z cynamonem, iż nie mogłam być na spotkaniu scrapowych czarownic dnia dzisiejszego... Niestety ważniejsze i niezbyt wesołe sprawy zmusiły mnie do rezygnacji z twórczego relaksu.. Heh.. bywa.. taki lajf - jak mawiają...


This is a card I made for the forum challenge "card with a paint".
In the middle of the night, just before going to sleep, I HAD TO make a card. Grabbed old paints, papers, some leftovers from previous scrpas that were on the "to clean up" place and some sparkling glue (sic!). Not knowing exactly what I was doing I made a birthday card :)
Now it's waiting in the box to be send in a very near future :)

10 komentarzy:

  1. bjjjjutiful! bjuuutiful :D :*

    Te nutkowe chmury... miodzio :D

    Ale że jaki stempelek Ci się omsknął?? 8) Przecież to efekt zamierzony- nie wiem o czym mówisz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest! niezwykła :)
    Ach te muzyczne chmurki i cudne kwiaty! :)
    Widziałam ją juz wczoraj, ale nie mogłam napisać komentarza, bo mój poparzony paluch nie mógł puścić mrożonych truskawek...albo taplał sie 3 godz. w misce z zimną wodą i miałam ochotę go sobie odciąć z bólu wyjąc!
    Dzisiaj juz lepiej, więc wróciłam napisać, bo wrażenie pokartkowe wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe :D Świetna kartelucha :) Bardzo optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega radosna i optymistyczna kartelucha. Pozytwnie nastraja, a te nutkowe chmurki- rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Świetna maziajowa karteczka. I te kwiatuszki 'resztkowe' i chmurki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. superowa jest! lubie taki malarski styl!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam ogromniaście za Wasze słowa - normalnie uśmiech mam od ucha do ucha :)

    Nowalinko - mam nadzieję, że szybko paluch Ci się wygoi :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowa słoneczna ciepła kartelucha :)

    OdpowiedzUsuń