niedziela, 29 czerwca 2008

Toadstool SWAP - the end


Aaaa! Dostałam maila od Erny, że przyfrunął do niej mój muchomorek :) Teraz mogę pochwalić się swoim grzybolem :) Do muchomorka załączyłam obrazek z ogrodniczką, jako że Erna ostatnio uwielbia uprawiać swój ogródek. Biało-czerwone kropki to z kolei jej ulubiony motyw, więc nie mogło ich i tu zabraknąć :)

Więcej zdjęć muchomora na moim flickr.

Aaaa! I've got a message from Erna that she had just received my toadstool :) So here it is with a picture I made for her, as Erna now is planting some vegetables in her own garden :) I couldn't miss the red-white dots as it is Erna's favourite pattern ;)

More toadstool's photos on my flickr.

15 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że będzie PYSZNY!!! wyczekiwałam go, wyczekiwałam i jest!!! PIĘKNE MUCHOMORZYSKO!!! :) No a obrazek i to w takiej ramce!!!!!! CUDO!!!! :) Ale obrazków to Ty innych nie umiesz od tych cudnych, piękny i ładniutkich, nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka!!! Piękności!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasiakuuuuuuuuuuuu

    Małpo Ty! Oddawaj troszkę tych swoich zdolności! o_O

    Muchomorzak obłędny... ta trawka... te kwiatuszki... mmmrrrr

    A marchewa... marchewa rulez!!!!

    Ależ musiała mieć obdarowana zaślinioną minę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasiaczku no muchomorek niczgo sobie-śliczny!!! Obrazek meka kika wypasiony :-D. No i te kropencje- rewelacja!!!
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosssssskie *_*
    Muchomor jakich mało :O

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ale cudny ten grzybol, ta traweczka mięciutka wokół jego od-nóżki rewelacyjna!:)
    A obrazeczek wypasiony- przecież wiesz, że je uwielbiam! I jeszcze z taka ramką! :) Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurza twarz! Superowy zestaw! Ta traweczka ojojoj, obrazek to wiadomo, że rewelka ;P Co do rameczki to chylę czoła, że te kropki tak równo zrobiłaś ;) Ja wczoraj robiłam szablonem kropką, kropki na pudełku. Obliczanie odległości zajęło mi hohohoh, aż wstyd się przyznać! Bo ja to taka matematyczka jakich mało :P

    OdpowiedzUsuń
  8. taaaaa.....
    nawet zaskoczona specjalnie nie jestem ,że wszystko takie śliczne... muchomor rządzi i wymiata, ta trawka na dole idealnie dopełniła kompozycję grzybową...ale marchewa na obrazku powaliła mnie totalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. stoo lat, Pasiaczku ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tak! Samych szczęśliwości Pasiaku drogi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam za Wasze cudne słowa - normalnie uskrzydlają :D

    Bea - chyba nie umiem innych ;) Kiedyś się koledzy śmieli ze mnie, że nawet jak straszliwą czachę rysowałam, to się ona uśmiechała :)

    Aliszek - te kropki są krzywe - przecież od razu widać :)) A o szablonie nie pomyślałam...chociaż znając mnie, to by mi cierpliwości nie starczyło na zrobienie szablonu :)


    Dziękuję za niespodziankowe życzonka E i Aliszku :*

    OdpowiedzUsuń
  12. wpadam z życzonkami samych tygodni bez "gupich piątków" i szałowej weny i mnóstwa czasu na robienie tego co sprawia przyjemność!!

    a mucho i marchewka RULEZZZZ!!!!

    lowe :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego Pasiaczku:*
    jak najwięcej słonecznych dni, radości i zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestes dla mnie absolutnym geniuszem rysunkowym!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. łał O_o ale świetny komplet ...normalnie gembula sama sie smieje na wiedok takich pięknych skarbów...świetne :*

    OdpowiedzUsuń