środa, 9 lipca 2008

Żeby nie było....


... że nic nie robię ;) Wprawdzie czasu mam tyle ile nic, ale udało mi się wyszarpać chwilę na zrobienie niespodziankowej zakładki. Mam nadzieję, że niedługo trafi do skarykaturowanej na niej Właścicielki :)

Tymczasem obmyślam wielkie, tajne plany na wędrówki po słowackich Tatrach :)


I do not have much time lately, but managed to make a little bookmark that is a gift for a friend ( I tried to draw her here ;) ).

By now there are a huge space in my head that is occupied by Slovakia's Tatras mountains - I'm planning to go there for my holidays soon :)

18 komentarzy:

  1. uyhm.....pisałam już, że nie można nie kochać twoich rysunków? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona Twoimi rysuneczkami!!! Ale to już chyba gdzieś pisałam... Co tam, powtórzę się najwyżej:) Śliczna zakładeczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Osiem!!!
    No i co? Teraz to sama bym chciała mieć takie brzuszek z lokatorem (dla tej zakałdki ;))
    Ale włosów za osiem, ...nie zetnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. od razu można poznać kto;)
    świetna zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko będę brzuszkowa, zgłaszam się do Ciebie po rysuneczek :) Śliczn zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu, aaa, ale czadowa!
    Uwielbiam :)
    A u mnie juz dwa brzuszki były... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakładka-ślicznościowa!!!

    ubóstwiam twoje rysunki pasiasta zdolniacho :-D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, przesłodka jest po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  9. noo taak wlazłam zaśliniłam się i teraz sie ślizgać cały dzień bede ! Pasiaczku tlitności

    OdpowiedzUsuń
  10. Lara kto?bo ja nie poznałam...

    Pasiaku jak zwykle rewelka rysunek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasiaku, ja już dwa razy brzuchata byłam, ale dla takiej zakładki... kto wie, kto wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle pięknie.
    Uwielbiam te Twoje rysunki.
    Nawet tak o wchodzę na bloga, żeby sobie popodziwiać kolejny raz! :)
    Zawsze chciałam zobaczyć siebie narysowaną przez kogoś, dlatego zazdroszczę "brzuszkowej" ale i tak podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie rysujesz....po prostu brak słów :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki :* Normalnie aż chce się tworzyć po takich komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudna! jak wszystko z Twoimi rysunkami w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja, właścicielka tej cudnej zakładki!!! Musiała chwilę na mnie na poczcie poczekać, ale cieszyłam się jak dziecko!!

    Pasiakowa - buziaki, że normalnie nie wiem jak wielkie Ci się należą!!!

    No bo trudno wyobrazić sobie jak wiele mi ten drobiazg sprawił radości!! Więcej na moim blogu :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna 8)
    Tatry powiadasz, a ja w Twoje strony się wybieram, chociaż na Słowację mam dużo bliżej :)

    OdpowiedzUsuń