czwartek, 24 lipca 2008

Skraplift'owy spontan


Tores z Uhk wymyśliły spontanicznego skraplifta z pięknej pracy Karoli. Do tej dzikiej zabawy zaprosiły jeszcze mnie i Anai, żeby porównać jak można patrzeć na jednego scrapa i wyciągnąć z niego coś dla siebie.

Ja z braku czasu na machanie nożyczkami i klejem, machnęłam digitalnego skrapa (sic!) z zestawem od Shabby Princess. O dziwo wyszło całkiem bogato z dodatkami. Nigdy w rzeczywistości nie rozszalałam się tak guzikowo ;)

Jeśli jesteście ciekawi, jak to wszystko razem wyszło - zapraszam na blogi dziewczyn :)


Tores and Uhk thought it would be great to make a scraplift from beautiful Karola's work. To make it more fun they invite me and Anai for this 'game' to see how diffrent our scraps could be :)

As I had no time to cut the paper and grab the glue, I made a digital one.
If you're curious how all turn out - I invite you to girl's blogs to see their works :)

22 komentarze:

  1. No nieeee, Pasiaku :) To nie jest żaden skraplift, to jest ledwo jakiś cień inspiracji drzewem, hehe. Bardzo fajna praca, taka pogodna.

    OdpowiedzUsuń
  2. hyhyhyhyhyh PRZEBOSKO!!!!!!!!!!!! Najlepsze są te emocje i czekanie kiedy która wstawi, żeby zobaczyć hyhyhyhyhyhyhhyhyhy. Szalenie mi sie podoba - zestaw lubie, laski na zdjęciu kocham, całość ekstra, rzeczywiscie bardziej nam inspiracja wyszła niż lifty, ale to nic i tak fajnie jupi hyhyhyhyhy

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi.. to ja się chyba na lifty nie nadaję zatem, Toresie kochany ;)

    A fakt - emocje są nieziemskie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kit z liftem - jakie piękne Wy z Hanią :):):) Musowo przerobić na real, nie ma bata!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. heh. że też ja głupia baba nie wpadłam na pomysł z digi-scrapem :)
    ale pewnie namęczyłabym się jeszcze bardziej :)

    super super. i faktycznie - z oryginału tylko drzewo zostało, ale w końcu drzewo najważniejsze :)

    bardzo fajna praca :)
    i dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie powinnaś zrobić go na żywca, bo jest PIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘKNY!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasiaku - fantastycznie Ci wyszedł ten digi. No ale co zdolna bestyja, to zdolna bestyja !!!

    I pomysła mi podsunęłaś z tym digi, bo u mnie i z czasem i z materiałami krucho coś. Cmok, cmok !

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa, Boski jest ten scrap! :)
    I nawet widzę rysunek na magicznej tablicy ;D.... a patrząc po dacie to chyba tak w moje urodziny wypadło, więc tym radośniej ogląda mi się takie cudo! :)

    Pasiaczku, ja chce więcej Twoich scrapów oglądać!!! Zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ulallala caceńko :)
    swietnie wyszedł :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetny !!!!!! REWELKA
    no i fajna zabawę wymyśliłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana, na żywca go, koniecznie na żywca, bo jest prześliczny!!! A, że inspirację mało widać... to przecież nic złego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam bardzo :)
    "Na żywca" może kiedyś, jak czasu starczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybyś nie napisała to nie zauważyłabym, że to digi he, he. Piękny jest ten lift-nielift ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow! Świetny scrapik Pasiaczku. Podoba mi się to zaguziczenie i kolory ładne.
    A w ogóle, w ogóle coś w kościach mi mówi, że Ty wczoraj moja droga swoje imieniny obchodziłaś! Dużo słońca w serduchu, uśmiechu, wakacji niezapomnianych i mega mega mega dużo pogody ducha! :):)
    :*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasiaku-moja mistrzyni!!!
    Scrap jest boooooossski!!!!!!

    Napatrzeć sie na niego nie mogę, przecudej urody.

    Ty i Hanulka wyszłyście rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. To jeszcze raz ja :D

    Nadal z podziwu wyjść nie moge!!!
    W pirwszej chwili myslałam, że to real!


    przeboski scrap, przeboskie WY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja czekam aż kiedyś coś spaprasz i się chyba nigdy nie doczekam.. tralalala i bardzo dobrze wyszło boskkoo i ta fotaa aaaa czad ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. doskonały skrap - fajnie byłoby go przerobić na real

    OdpowiedzUsuń
  19. No takie spontany wychodzą Ci obłędnie! :D

    Świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  20. I jeeeeeeeeeeee... :O
    Kopara mi opadła :O
    Ale świetnie.
    Wiesz, zawsze się bałam robić "digi" bo wydawały "MiSie" jałowe... Pokazałaś mi, że wcale tak nie musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna praca i naprawdę nie wygląda jak digi :) bardzo realistycznie to obrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kinia, gdzie Ty się podziewajesz?:)

    OdpowiedzUsuń