czwartek, 3 lipca 2008

Wymiana


Niedawno pisałam o wspaniałym misiaku od Renny - dziś druga część wymiany, czyli to, co ja jej podesłałam. Jest to ramka na zdjęcie oraz filcowa broszka, na kolor której natchnęła mnie płomienna fryzura Renny ;)
Ramka ostemplowana, podniszczona nożykiem, zembosingowana lekko i z kawałkami postarzonego kawą papieru :)


Not so long ago I wrote about a teddy bear I got from Renny. It was her part of our swap - today is mine :) I made a photo frame and a felt brooch for her.

9 komentarzy:

  1. Ale czadowy zestawik zrobiłaś!
    Ten kwiatol taki kolorowy! Pełen optymizm - w sam raz na lato :)
    A rameczka - fajnie kombinowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rameczko slicznosciowa!!!

    a broszka-mega wakacyjna! :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super-mega-ekstra-giga-radochę radochę mi sprawiłaś tą wymianą :)
    Jeszcze raz gorąco dziękuję i przesyłam całusiska ogromniaste :*

    OdpowiedzUsuń
  4. a pokaże ten embossing z bliska :))))))))))))

    lowli bardzo obie cwaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kolory soczyste oj soczyste..... a mrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka ma boskie kolory! Ramka cudna, pokaż z bliska!

    OdpowiedzUsuń
  7. rameczka slodka :) a broszka ma super letnie kolory :)

    i dzikeuje za zyczonka z 3 miesiecznym wyprzedzeniem :P :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ta ramka. A broszka taka wesolutka... Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam bardzo za ciepłe słowa :)

    Fryne i Eight - nie mam jak pokazać z bliska, bo zdjęć innych nie narobiłam, a ramka jest już u Renny.

    OdpowiedzUsuń