poniedziałek, 18 sierpnia 2008

Rumienię się..

... bo dostałam całkowicie niespodziewanie i z zaskoczenia blogowe nagrody od bardzo zdolnych Kobiet. Dziękuję Wam serdecznie - normalnie mam uśmiech od ucha do ucha :)

I'm very happy as I got some blog awards I didn't expect :)


Pierwsza była od Eight - Brilliant WEB-blog.
Przyjmując nagrodę mam teraz za zadanie umieścić baner nagrody na blogu oraz wskazać blogi, które również na nią zasługują. I o tym fakcie je poinformować. Oto wszystkie zasady :)


Następna przypadła mi od Kreffcika - Wylde Woman Award


Zasady przyznawania i odbierania nagrody są równie proste:
1. Nagrodę można dać dowolnej liczbie osób. W poście należy zamieścić linki do ich blogów.
2. Napisz komentarz na stronie pomysłodawczyni nagrody (Tammy Vitale) z odnośnikiem do Twojej strony - by mogła Cię odwiedzić.


Ostatnią niespodziewajkę sprawiła mi Agnieszka-Anna, przyznając mi Blogging Friends Forever

To zasady jej przyznawania
1.Nominować można maksymalnie 5 osób
2. 4 powinny być wiernymi czytelnikami twojego bloga a 1 musi pochodzić z innej części świata
3. Należy zostawić linka do osoby, która cię nagrodziła.

Here are the rules Blogging Friends Forever award :
1. Only five people allowed
2. 4 of them have to be dedicated followers of your blog and 1 has to be new and live in another part of the world.
3. You have to link back to who gave you the award.


Uff.. no to teraz przede mną nie lada zadanie ;) Jednak dzięki tym trzem nagrodom uda mi się za jednym zamachem wyróżnić większą liczbę kreatywnych osób, które nie raz mnie inspirowały, zachwycały i wprawiały w osłupienie ;)

Zatem do nagrody Brilliante Web-blog nominuję (hihi ;) ) - parrraaammm :
Wolfann, Batorkę, Aliszona , Lavandula oraz Moniq

Szalonymi Kobietami, dla których żaden materiał nie stanowi problemu, by wyczarować cuda (Wylde Woman Award) są na pewno:
Babsko, Eight, Agnieszka-Anna oraz Nowalinka.

Natomiast Blogging Friends zdecydowanie należy się:
UHK, Jaszmurce, Fryne, Tores oraz Ernie.

Szczerze - tak nominować to można bez końca - jest wśród blogowej społeczności szalenie dużo osób, których miejsca każdy lubi odwiedzać i można zaślinić ekran patrząc na cuda, które tworzą :)

Uściski ślę wszystkim!

10 komentarzy:

  1. o dziękuję Pasiaku Ci bardzo bardzo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi! Mam ochotę wyszczerzyć moje krzywe wściekle ząbki ;))
    Dzięki wielkie Pasiaczku zdolny! :*
    Tobie gratuluję i jednocześnie dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dziękuję bardzo, tak bardzo, jak się nie spodziewałam :)
    A podam dalej dopiero za jakiś czas, bo jestem w innym świecie póki co - przeprowadzka, sprzątanie, wyjazd na Wolin i inne takie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cmokasss Pasiaczku dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wiem, że te wyróżnienia Tobie Pasiaczku się należą :)))
    Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasiaczku, aleś mnie zaskoczyła!! Dziękuję i kłaniam się w pas!

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, dziękuję! Jestem zaszczycona, chociaż z drugiej strony głupio mi bo teraz mam taki sezon mało twórczy, dużo pracy w pracy, zmęczenie. Czuję, że nie zasłużyłam! Niemniej dziękuję bardzo!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Się nie rumień, wszystkie nagrody zdecydowanie zasłużone :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ciary na tyłku!!!

    dziękuję! :*

    i gratulejszyn :*

    OdpowiedzUsuń