środa, 13 sierpnia 2008

Więc nie bój się deszczu, bo ja jestem deszczem...


Wczorajsza noc przesiąknięta była twórczym szałem, w jaki wpadłam ;) Udało mi się skończyć wpis u Coffee (zdjęcie obok - po kliknięciu się powiększy :) ) oraz wykonać trzy obrazki z przygodami Królika Podróżnika ( do obejrzenia na szkicowniku ).

Album wędrujący Coffe Bean (aka Asia Wu) dotyczył małych przyjemności, które możemy czerpać z życia.
Dla mnie jedną z takich rzeczy jest siedzenie w wolny jesienny dzień, z kubkiem pysznej kawy z cynamonem,
i gapienie się na deszcz.. wsłuchiwanie w rytm, w muzykę kropel..
Deszczowe okienko oczywiście zainspirowane jest jedną z prac Latarni, gdzie wypatrzyłam klejowe kropelki :)


Yesterday night was very crafty for me :) I made an entry to Coffee Bean's round robin (which you can see here) and three pictures of Rabbit the Traveler (which you can see in my sketchblog).

The round robin was about little plesures. One of it for me is sitting in front of the window with delicious coffe with cinnamon and look at the rain - hearing the music of the raindrops :)

16 komentarzy:

  1. Piekny wpis! Jak ja sie ciesze, ze bede miec kawalek Ciebie w albumie :)

    Super, super, super! A ten tag to chyba zaglaskam na smierc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ojej ;D Szalenie się cieszę, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czad z tym deszczem, niesamowity efekt! :)
    Świetny wpis Pasiaczku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Tym bardziej że to samo sprawia mi przyjemność :) Piękny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasiaku - to jest cudowne!!! Jak zwykle 100% Pasiaka w pracy, nie jakieś tam na odwal się. Uśmiech się :)
    PS - ja też uwielbiam jesień i deszcz i tylko kawy nie bardzo... Cmok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Świetnie Ci wyszły te krople deszczu. No a Królik Podróżnik ....po prostu cud miód! Piękne są Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. geniusz jest wśród nas- to o Tobie, bo pięknie to zrobiłaś, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...jak dobrze, że już jesteś...:)...się stęskniłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. ... co pada na Twoje włosy i na Twoje ręce;)

    widzę, że podobna czynność sprawia nam przyjemność ;)
    śliczny wpis.
    wielbię Twoje rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!!!... Dobrze, ze album dojdzie do Trójmiasta.. To się poslinimy nad wpisem w realu... Asia licze , że przyniesiesz go pokazać...

    A Ciebie Pasiaczku zapraszam do mnie na bloga po wyróznienie wylde-woman-award

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje scrapy maja świetny charakter :) te kropelki deszczu0rewelcja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie :) Cieszę się, że już jesteś... Ty i Twoje dzieła :) Stęskniłam się za nimi :]

    OdpowiedzUsuń
  13. patrze patrze i napaść oczków niemogę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jaki świetny wpis, ten deszcz jest przesuperowy. Bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny wpis, boski rysunek, który tym razem wyszedł poza ramy 2d przez te trójwymiarowe krople deszczu i chyba kolory. Bardzo, bardzo udana ilustracja!

    OdpowiedzUsuń