niedziela, 21 września 2008

Przegapiłam!!!


Jeju! Przegapiłam urodziny! Pierwsze urodziny! ;)
Blog ma już ponad rok. Od tego czasu w życiu mym teoretycznie niewiele się zmieniło.. A jednak..
Poznałam masę fantastycznych, pozytywnie zakręconych i kreatywnych osób... Nawiązałam bliższe znajomości z dziewczynami, o których poznaniu mogłam wcześniej tylko marzyć... Nauczyłam się nowych rzeczy, zaczęłam malować akwarelkami (choć ciągle jeszcze wiele do nauki mi zostało ;) ), poznałam nowe techniki, zapełniłam szafki i kartony nowymi materiałami... Rok wypełniony cudnymi niespodziankami... :)

Dziękuję Wam wszystkim za to - między innymi dzięki Wam życie nabrało nowych kolorów i mogłam przeżyć piękne chwile :)

W ramach podziękowania i jednocześnie celebrowania roku istnienia tego miejsca mych pokrzywionych pisanek - zobowiązuję się do przekazania małego prezenciku jednej z wylosowanych osób, które będą chciały wpisać się w komentarzach pod postem :) Losowanie przeprowadzę 2 października, a prezencik postaram się wysłać do końca miesiąca :)

Pozdrawiam cieplutko znad kubka kawy :)


I've totally forgotten!!! Forgotten about the first birthday! ;)
This blog is now 1 year old. Acctually my life didn't change dramaticly.. but this year was full of beautiful moments. I met wonderful and creative people, learn some new technics, got new craft materials... Year full of wonderful surprises :)

I would like to thank everybody who was with me this year - thanks to You it was so beautiful :)

To celebrate blog's birthday I'm going to prepare a little gift to a person who will leave the comment on this post. I will draw her/him on 2nd October and send a present till the end of the month.

Have a great day!


51 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat, niech żyje żyje nam Pasiakowa razem ze swoim blogiem :) Wielkie buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie rocznicy blogowej. Oby jeszcze wiele takich rocznic było i niech twój blog żyje jak najdłużej, bo same cudowności w sobie zawiera i oby tych cudowności więcej było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja się dokładam do życzeń, taka rocznica to nie byle co ;) Niech twój blog istnieje jak najdłużej, a ty pokazuj tu jeszcze więcej takich cudowności jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego naj naj :*

    pisz częściej!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasiastemu pasiakowi niniejszym życzy się samych sukcesów, kupę forsy (coby problemów ilości wszelakie umniejszała ta kupa), samych pogodnych dni, dni deszczowych przypominających że pogodne są takie fajne, wielu rocznic wszelakich, dużo kubków z kawą, no i pomysłów na piękne twórczości jak najwięcej. :* fajnie że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje! Bardzo lubię zaglądać na twojego bloga z powodu olbrzymiej dawki ciepła i pozytywnej energii, którą tu znajduje. Wielu jeszce rocznic życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat i wszystkiego naj, naj!
    Uwielbiam tu zaglądać :), więc zgadzam się z Nulką: pisz częściej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Naj... :)
    kolejnych lat pełnych twórczych uniesień :))))

    chwilka13

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również pędzę z życzeniami !!!!
    Obyś pisała jak najczęściej i jak najdłużej!!!

    100 LAT 100 LAT

    OdpowiedzUsuń
  10. To dopiero rok? A mnie sie wydaje, jakbym od zawsze tutaj zagladala :) Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje :) i dziękuję za ciepłą i pozytywna inspiracje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. He, he, no masz! A ja całkiem niedawno tego Twojego pierwszego posta czytałam, bo chciałam zobaczyć jakimi słowami blogowanie zaczęłaś (nie wiedziałam jak moje gałgany zainaugurować)... Też się do śpiewu i życzeń dołączam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. gdybyś była mniej skromna mogłabys dodać że nie tylko poznałaś nowe osoby itd ale także byłaś inspiracją i słonecznym promyczkiem dla wielu wielu osób
    a że jesteś skromna- ja to dodam :)
    pisz częściej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Moje gratulacje z okazji pierwszego roczku!! Mam nadzieję, żę bedzie ich cała masa. Choć wiem, jak w naszym zawodzie ciężko znaleźć choć troszkę wolnego czasu. Zaglądam do Ciebie często, i za każdym razem z nadzieją na to, ze zobaczę coś nowego, coś cudownego, coś magczego. Dzięki Tobie i twoim pozytywnie zakręconym blogowiczkom sama zaczełam tworzyć:)))) Wkrótce pochwalę się efektami :))

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepsiejszego:*!!!

    P.S Zgadzam się pisz częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ten rok szybko zleciał!!!
    Pasiaczku Kochany sto lat!sto lat!
    Gratuluje oczwiście :D

    Cmok :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy :) Bardzo miło podczytuje się Twojego bloga i ogląda te pełne pozytywnej energii prace.

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacyjne buziaki :*
    Twoj blog jest tylko o jakis 1,5 mies starszy od mojego Wiktorka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tu zaglądać... i chciałabym dłuuuugo tak jeszcze...
    gratulazione z okazji roczku!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja od mojego zaistnienia na forum wciąż zakochana w twoim blogu i Twoich pracach :D
    sto lat blogowi i Właścicielce!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię do Ciebie wpadać i podziwiać nowe wytwory, niew jestem z Tobą od początku ale teraz codziennie podglądam i choc nie komentuję, to szczerze podziwiam i gratuluję pierwszej rocznicy zyczac jeszcze wielu nastepnych
    strzelinianka
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje... mi też było miło podziwiać Twoje prace... pozdrowienia i gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. O ludzie urodziny!!!!!!!!!!!!
    Naj naj najlepsiejsiejszego!!!!!!!
    Wieeelu pięknych prac i głupawek przecudnych! Drugiego to ja bede tego yyy chyba nieobecna, ale nic to, się wpisuję :)
    Sto laaaat Pasiaaaaku!!!!!
    I przy okazji zakonczenia stoudiów, tych przeszkadzajów jednych!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego, nieustającej weny i chęci do tworzenia! Bloguj, bloguj nam sto lat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, to już rok, no to gratuluje :)
    Przy tak fantastycznych pracach Twoich czas nam ten szybko zleciał, oj szybko!
    Czekam na kolejne wypasione-Pasiakowe lata :*

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się dołączam do życzeń :):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasiakowy blogu sto lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. A, to ja myślałam, że Ty od zawsze w tym interesie.:)Dzięki za miłe chwile tu spędzane.I proszę o więcej.

    OdpowiedzUsuń
  31. najlepsze życzenia z okazji blogowych urodzin - toż to piękna chwila :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielkie gratulki z okazji pierwszej rocznicy :) I oby kolejne lata były równie twórcze jak ten roczek :)

    Pozdrawiam
    Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pasiaku... ja nie wiem o co chodzi... ale normalnie czuję jakbym Cię znała już ładnych parę lat...

    Niesamowite.

    Oby kolejne lata były równie twórcze i pełne blogowych nowinek :D :*:*

    buziole!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego Pasiaku!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdeczne gratulacje!Sto lat sto lat,pasiakuj nam dalej!Uwielbiam twoje rysunki i wszystkie twory i mam nadzieję oglądać je dalej!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pasiaczku kochany! Poznałam Cię wirtualnie parę miesiecy temu i od tego czasu staram się;) (podkreślam-że się staram) wpadać do Ciebie przy każdym nowym poście-nie zawsze komentując! Jesteś wyjątkową osóbką o taaaaaaakich zdolnościach, ze mogłabyś nimi obdarzyć kilkanaście osób :))) więc, życzę Ci kolejnych rocznic i niekończącej się weny:*

    OdpowiedzUsuń
  37. jejku, to już rok.. a pamiętam Twój pierwszy dzień, wtedy Cię tak podziwiałam, że taka zdolna, że architektura i w ogóle och ach:)
    powodzenia na następne latka;*
    bądź z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pasiaczku, dobrze, że jesteś :-)

    I wszystkiego pasiastego z okazji roczniczki blogaśnej!

    OdpowiedzUsuń
  39. Pasiaczko, gratuluję roczku blogowego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję :) :) U mnie też niebawem roczek minie... ach jak ten czas leci :) :) :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Pasiaczku, poważne niedopatrzenie, oj poważne! jak dobrze, że naprawione :) wszystkeigo najlepszego dla bloga i Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  42. gratulacje serdeczne! i ja o mało nie przegapiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. hehe, jakżeby inaczej - mnie tu zabraknąć nie może na tym urodzinowym party :*

    OdpowiedzUsuń
  44. wszytskiego najlepszego dla roczniaczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkiego najlepszego dla jednoroczka! 100 lat, 100lat...

    OdpowiedzUsuń