poniedziałek, 29 września 2008

Ramka z ptaszkiem


Tak, jak obiecałam wcześniej - pokazuję zaległą ramkę na zdjęcie maluszka. Przecudnej urody papier (który z pół roku przeleżał w kartoniku, czekając na swój czas) z gałązkami nie wymagał wielu zabiegów - wręcz krzyczał do mnie, by go za bardzo nie ciapać. Pociapałam zatem obrzeża tuszem jedynie. Wycięłam skalpelkiem gałązki, owocka pociągnęłam preparatem 3D nadającym połysk i zrobiłam miejsce na zdjęcie, na które patrzy się stempelkowy ptaszek (zrobiony podobnie, jak owocki). Zamawiającej się podobało - mam nadzieję, że obdarowanym również. Nieskromnie mówiąc - zadowolona jestem z efektu :)

Dziękuję jednocześnie za wszystkie miłe komentarze do posta poniżej - nie spodziewałam się, że tyle osób odwiedza to miejsce :)

Tymczasem pozdrawiam i zmykam do projektów mniej craftowych - obmyślam wystrój wnętrza salonu masażu ;)


As I promised before - here it is a photo-frame I made from a beautiful paper. I've cut out some of the branches and put a 3D glossy effect on the red fruits. Then I made a place for the photo and stamped a bird (which is also 3D and glossy ;) ).

Now I'm going to make something less crafty - here is waiting a massage room to be designed ;) There are some bamboo trees in my head - I guess they'll appear in the project :)


11 komentarzy:

  1. Przód prześliczny. Co do tyłu, to w miejscu, gdzie kończy sie podklejenie podstawki do pleców, przejeżdżam 2 razy równolegle w odległości ok 2 mm wypisanym długopisem, który mi służy za kostke introligatorską.
    Efekt mozesz zobaczyc tutaj:
    http://www.scrapbook.com/gallery/source/110539/scrap90c.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta rameczka.. faktycznie nic wiecej nie trzeba jest idealnie. PAsiaczku mocno ściska i mega kissa śle cmoksss cmokssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tylko ściskam, ale tak, że gały wychodzą hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasiaku!
    Najpiękniejsze są te prace które do nas krzyczą.
    Bomba :D
    Owocki wymiatają :*

    OdpowiedzUsuń
  5. "Proste jest piękne" jak to mówią i co widać na załączonym obrazku:)Śliczna rameczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, no nie , no urocza jest

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna - kayla, na tego linka wejść się nie da, a chciałam zobaczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam pięknie :)

    Kayla - dzięki za radę :) Robiłam podobnie, jednak tekturka była czymś powlekana i mi się to coś tak brzydko odgięło przy zgięciu :( Następnym razem muszę zabrać zwykłą szarą tekturę :)

    nicktośka - skopiuj adres i wklej w pasek przeglądarki, to zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna na ramka! Wcale sie nie dziwie ze jestes z siebie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń