niedziela, 5 października 2008

Albumowo

Uff.. wreszcie udało mi się skończyć ukiszone maksymalnie albumy Mamamii i AgnieszkiAnny. Oba wpisy potraktowane z przymrużeniem oka i oba bardziej rysunkowo niż skrapowo. Oba miały dość trudne tytuły ( Mamami "on", a Agnieszkowy "jestem"), do których wcześniejsze albumowiczki podeszły czasem poważnie, czasem nostalgicznie, czasem ocierając się o filozoficzną zadumę... Ja przekornie podeszłam do tematów trochę z innej strony.. Nie do końca wyszło to tak, jak planowałam, ale myślę, że będzie to stanowiło miły przerywnik w przeglądaniu albumów przez ich Właścicielki ;) Przynajmniej mam takową nadzieję ;)
No, żeby za bardzo się nie rozwodzić - po lewej mamy wpis do albumu Mamami, a po prawej do AgnieszkiAnny (wykorzystujący motyw z "Gdzie jest Wally?" ;) ).

Znikam znów na czas bliżej nieokreślony ;)


Uff.. I've finally finished my entries to the two rounrobins. One's title was "he" , the other "I am..." I made both entries as a little bit funny and as a drawings. I hope that girls woul be happy to have a little bit different entry than the previous ones - some a little bit nostalgic, some very serious... Mine are definatelly diffrent - don't know if they're better like that... but they are really mine. I didn't want to make something very serious this time.
In "I am" I used a motive from "Where is Wally?" - the question is "Where am I?" - the task is to find my caricature ;)

17 komentarzy:

  1. ojej Pasiaczku ojej mam mam mam
    mam Cię w albumie
    tak się cieszę, no i co że nieskrapowy skoro taki fajny...

    :**********

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasiaku, jesteś niesamowita! Rewelacyjne oba wpisy! A "Gdzie jest Wally" powalił mnie na kolana.

    Macie wspólne upodobanie z tym Wallym, tylko on ciągle w jednym i tym samym sweterku pasiastym chadza, a Ciebie już w kilku róznych widziałam. Niestety tylko na fotkach, ale nadrobimy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojojoj jakie slicznościowe wpisy w albumach dziewczyny mają... fiuuu fiuuu zazdraszczam seryjnie ;D
    Pasiaku bardzo prosze nie znikaj na długo.. wracaj szybciorem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojaaa.. no to się cieszę szalenie, że Ci się podoba A-Anno :D

    Dzięki Kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasiaku... tym wpisem dla Agi.. to mnie rozjechałaś! doszczętnie! Bomba!

    Jeeeny jak Ty rysujesz o_O

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko kochana Pasiakowa powaliłaś mnie na kolana.nie wiem kiedy się z nich podniosę. Nie ma siły. Kocham no normalnie kocham te Twoje mazaje

    OdpowiedzUsuń
  7. ..że powtórzę za Jaszką...jeeeeeny jak Ty rysujesz.. przesuperowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy w tym jestem widzę Toresową, czy to przewidzenie;D?

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie ukiszone albumy!!!
    Ile sie na nich dzieje! :)
    Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezuuuniu, jakie boskie ilustracje!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! świetne rysunki. Zwłaszcza ten z motywem "Gdzie jest Wally?". Masz talent dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne rysunki, jak zwykle :) Wpis u AA taki komiksowy wyszedł niemalże. A Pasiakową znalazłam mimo tego, ze chyba połowa postaci ma pasiaste sweterki dla zmyłki ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam przepięknie za miłe słowa :D

    Rae - czyżby albumy dofrunęły? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! taki zjawiskowy! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba wpisy są genialne!!! Jejku, Pasiaczku, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. no "jestem" to mnie rozwalił na łopatko :O
    piekności, no piękności :)))

    OdpowiedzUsuń