piątek, 14 listopada 2008

Świąteczne kartki

Pierwsze w tym roku, bo jeszcze nie miałam czasu usiąść do kartkowania. Poleciały dziś do Warszawy i mam nadzieję, że pomogą zebrać pieniążki dla Neli.

Dziękuję jednocześnie Rudlis i Maugo za wyróżnienie. Nie spodziewałam się, że te moje twory mogą kogoś 'natychać'. jest mi niezmiernie miło Dziewczyny :* Z dalszą częścią mam jednak problem - jak tu wybrać kolejne 7 kreatywnych osób, skoro jest ich cala gromada? Kilka z nich prezentuje się na liście z linkami po lewej stronie, a są i takie, których notorycznie zapominam dodać, a odwiedzam dość często, zbierając inspirujące pomysły :)

No i jeszcze jedno małe coś - u Mamami słodycze ;) Połasiłam się, a co ;)


Here are my first christmas cards I made this year. They will go to the charity auction for Nela (the little girl I was writing about in the previus post).

12 komentarzy:

  1. Śliczne kartki. Ja tylko nie zrozumiałam czy te kartki sami wystawiamy czy trzeba wysłać dpo nich, ale skoro piszesz, że poleciały, to chyba trzeba wysłać :/
    Zakręconam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękować :)
    Najlepiej napisz im maila wraz ze zdjęciem. Najprawdopodobniej też będziesz musiała wysyłać :) Z tego, co się zorientowałam, to punkty odbioru są w Poznaniu, Lublinie i Warszawie. Moje kartki pofrunęły do Warszawy do głównodowodzącej aukcją - p. Aleksandry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są! Czyzbym widziała embossing z brokacikiem?
    Ślicznie wyszły te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dla Ciebie małą niespodziankę na moim blogu :) Zapraszam :)
    http://berryboar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, dzięki :)

    Tak, Nowalinko - embossing z brokacikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! Delikatne i w ślicznych mroźnych kolorkach.
    I jeszcze coś: zajrzyj do mnie - zapraszam Cię do "spowiedzi" 7 prawd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne!!!!!!!!!!
    i do spowiedzi marsz (czyt. u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest 4 nad ranem, jestem tak zmęczona, że aż spać mi się nie chce to sobie humor poprawiam chodzeniem po blogach, tym bardziej, że mam co nadrabiać :)

    Śliczne kartki!! z ślicznymi choineczkami!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasiaku bo ja sie plącze po tym linku do Nelki juz mam naszykowane jakieś rózności handamdowe i nie wiem jak zgłosić je na aukcje mogłabys sie podzielić jakimś kontaktem do osoby organizującej aukcje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Owieczko: pisz na e-mail na adres: pomoc.neli@gmail.com lub: stowarzyszenie@pinezka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu to ja nie zauważyłam, ze sobie tło bloga zmieniłaś;D?

    OdpowiedzUsuń