sobota, 6 grudnia 2008

Z krainy marzeń i snów..



... czyli wpis do wędrowniczka Kayli z tematem "Przedziwne czasem sny się ma". Od dawna wiedziałam, że pojawi się tam postać śniącej dziewczyny i żaglowiec zaplątany w fale jej włosów... Jeszcze 3 dni temu wygrzebałam z zakurzonej płytoteki stary dobry Moonlight z piosenką "Lekarstwo na sen", której fragmenty wykorzystałam we wpisie. Może dlatego tak sprawnie poszło mi to wszystko i album gotowy jest do dalszej drogi :)
Zadowolonam. Bardzo.
Bardziej szczegółowe fotografie po kliknięciu w obrazek :)

I jeszcze dziś pozytywnie nastrajające Mikołajki, które przypominają o świętach :)

Wracam do swoich kreseczek na ekranie... brr..


Here is my entry to Kayla's round robin album with theme "Sometimes we have strange dreams"
From the time I Kayla told us her theme, I knew that I'll put girl and the old ship - but 3 days ago I found a song I was listening to some years ago and which lyrics fits great in my 'dreamy entry' :)
I have to say that I really like what I have done :)

You can see more photos by clicking on the picture above :)

33 komentarze:

  1. Magia! Jesteś czarodziejką!
    Przecudny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wpis! Już się cieszę na jego macanie, kiedy przyjdzie moja kolej na zapełnienie go. Ty to potrafisz czarować....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, niepowtarzalny, magiczny wpis!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasiaku - słów mi brakuje... Ten wpis to poezja w najczystszej postaci!!! Jest przepiękny!!! Ba - ja nawet powiem, że to mój zdecydowany faworek !!! Tak bajkowych stron już dawno nie widziałam. Dziękuję za taką dawkę emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, rozmarzyłam się maksymalnie....Niesamowicie magiczny wpis!!!
    Wracasz Pasiaczku wracasz i to w najlepszej formie! :*
    A ja wracam jeszcze się pogapić na ten cudny wpis, bo wpadłam po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no Pasiaku!!!!!
    tak nie można!!!
    padłam i wstać nie mogę... powaliłaś mnie na łopatki tym wpisem
    nie od dzisiaj wiadomo że mega kika Zdolna Ciebie osóbka :)
    wciąż mnie zaskakujesz :D
    Cwasia ma rację, jesteś czarodziejką!!!
    Buziaki Kingulcu :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZEŚLICZNY!!!!
    Gapię się i gapię, i gapię...
    Oniryzm w czystej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te fajujace wlosy bomba! Bardzo ladnie Ci wyszedl ci ten wpis!

    OdpowiedzUsuń
  9. o Boże...

    o_O

    o mamusiu... przepiękny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny! brak słów, brak tchu..

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znajduję słów zachwytu nad tym wpisem! jest genialny, zachwycający, zapierający dech... ogromnie mi się podoba i ogromnie go zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  12. obłędny wpis Pasiaczku! jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  13. Po raz kolejny zajrzałam, żeby się pozachwycać...
    PS. A u mnie na blogu niespodzianka na Ciebie czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wpis piękny i zachwycający w sposób który łapie wprost za serce...

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie oniryczne, Bardzo mega artystyczne!!! :) wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. szczęka opadła mi do samej podłogi! niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałoby się mieć tak piękne sny jak Twój wpis.
    Magia w czystej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  18. znaczy, że taki piękny oczywiście!:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. 1.Kayla to ma szczęście! Piękny wpis!
    2.By poranna Kawa miała jeszcze lepszy smak!
    Przygotowałam dla Ciebie Niespodziankę!
    Przyjdź i zobacz sama jaką?
    Zapraszam:
    http://pasjemarszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. najgenialniejszy wpis jaki widziałam :O Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. O jenyjenyjeny...
    O jejkujekjujekju...
    O mamuniuuuuuu...
    I ta krateczka pod spodem...

    OdpowiedzUsuń
  22. to jest najbardziej niesamowita rzecz jąką widziałąm - taki cud spod twoich łaoek wyszedł!!! i trzymaj sie mocno.....:*

    OdpowiedzUsuń
  23. normalnie odlecialam w tę krainę...

    OdpowiedzUsuń
  24. Powaliło mnie na kolana! Piękny wpis!

    OdpowiedzUsuń