czwartek, 29 stycznia 2009

Kartkowo


Ostatnio cały mój czas wypełniają różnorakie projekty z gatunku 'architektura' oraz wspomniane wcześniej lektury czytane w autobusach i podczas moczenia się w wannie ;) Dlatego też trochę tu cicho, a jak już się coś pojawia - to kartki właśnie, bo to szybkie papierowe (po)twory są.
Widelcowa trafiła już do Warszawy i wykonana jest przy pomocy skrawków papieru i pudru do embossingu. Kwiatkowa natomiast powstała z użyciem nowych stempli od Simona i czeka na nowego właściciela :)

As I'm a little busy recently and all the projects I'm making are running around the architecture - the blog was a quiet place for some time. And because of my work I could make only those two card.
The one with a fork is made mostly from paper scraps and embossing powder.
The second one is the effect of using my new Simon's stamps :)

17 komentarzy:

  1. Obie świetne :)
    Ta z widelcem czyżby trafiła do Agnieszki-Anny?
    Drugą chętnie bym przygarnęła:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z widelcem, to taka dietowa troszke ;P... Muszę zrobic te ciasteczka, no muszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kartki!!! jakie {po}twory???

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są...ta widelcowa..hmmm :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne obie a widelcowa na bank dla AA :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widelec ma w sobie moc !!! Oczywiście nie muszę pytać, kto jest adresatką (haha)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie super, ale ta z widelcem. . . mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne!
    zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po odbiór należnej nagrody :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszym odruchu pomślałam, że te kerteczki są takie "inne", bo nie ma tam Pasiakowych rysunków :D Ale potem się przyjrzałam i dojrzałam pszczółkę, która mówi nam "Hello" :D Czadowe są obie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sztuciec :)

    [U mnie na blogu dla Ciebie coś ;) ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalenie mi się podobają te kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wszystkie Wasze słowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny wpis! masz talent oj masz ;)

    OdpowiedzUsuń