czwartek, 22 stycznia 2009

A na House of Art...


... mamy już walentynkowy klimat i kartki rozdajemy :) Od dziś można tam wylosować Walentynkę z dziewczynką. Do jej stworzenia użyłam stempelków od Simon Says Stamp, jako że jestem ( co tu dłużej ukrywać?) szczęśliwie wybranym członkiem Zimowej Drużyny Dizajnerów ;)
Niedługo na HoA następne piękne karteczki :)

On House of Art blog we have the Valentines atmosphere and we're giving away the cards made by us. From today you can get mine with a little girl. Go there and check how :) There will be more Valentine cards soon :)
To make this card I used Simon Says Stamp stamps as I'm the lucky member of the Winter Design Team.


18 komentarzy:

  1. O ja nie mogę! Ale super! Strasznie gratuluję tego teamu na SSS! :D

    Karteczka - słit!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecisz jak burza Pasiaku! Dziewczę z serduchem przesłodkie! Już się zdłosiłam na losowanie, a jakże! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poluję na Twoją kartkie huhuhu :))) (zlowieszczy śmiech)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna cudna karteczka :)
    Gratuluję udziału w druzynie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest i gratuluję wybrania do drużyny SSS :*

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka karteluch ummm chyba zapoluję

    gratuluję wstąpienia w szeregi sajmonowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Krateczka jak zwykle rozbraja słodyczą :) Iiiiiik :D


    Wrobiłam Cię u mnie na blogu w siedem prawd, więc się oddalam czym prędzej, zanim czymś we mnie rzucisz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się szalenie kartka podoba, o! Jak nie mogę na HoA wpisu dać, to chociaż tu Cię pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj kochana, widzę, że super wykorzystałaś te stempelki - :) i gratuluje przyjęcia do design teamu :) Będzie zabawa ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasiaczku, ja bym choc cień malutki Twoich zdolności chciała mieć. Normalnie do Twoich rysowanek mi sie micha cieszy :)

    a teraz ;)

    Zapraszam na mojego bloga, niespodziewajka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nas tam więcej kochana, bo polki rządzą - i cwasia i truski też są :)
    ale się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodka jest tak kartka, ta dziewuszka :)
    I zgłosiłam się do polowania na hof a co się będę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie sympatyczna kartelucha (polowanie na nią przegapiłam niestety).
    I gratuluję przyjęcia do Design Teamu! Będzie wesoło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Komu jak komu kochana ale Tobie to się muuuuczo należy :D :*

    Kartelucha czadowa :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna cudna kartelucha :o)


    Oświadczam, że zostałaś wyróżniona na blogu
    bibelociara.blogspot.com/2009/01/kreativ-blogger-kolejne-mie-wyroznienie.html
    logiem Kreativ blogger:)

    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wróciłam jeszcze raz oczy pocieszyć słodką karteluchą, a przy okazji zapraszam do mnie po szczegóły odnośnie nagrody 'Encouraged' :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodka pannica z serduszkiem na karteczce :-D Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń