poniedziałek, 19 stycznia 2009

Wędrownik Anai

Wędrownik Anai nosi tytuł "Happiness is easy?" - od razu z nim skojarzyła mi się piosenka kabaretu Mumio "Mała dziewczynka". Nie mogłam więc pozostawić tego bez echa i owo echo odbiło się na kartach albumu. Za szafą schowałam własne przemyślenia na temat szczęścia, radości i smutku. Po kliknięciu w obrazek można zobaczyć więcej szczegółów ;)

Anai's round robin album has a title "Happiness is easy?" There is one funny song that describes sadness and happiness as little girls and I just sat and draw them as I think they could look like :) You can see some more details as you click the image above :)

16 komentarzy:

  1. ojj świetny wpis.. a mumio kocham :)ta dziewczynka siedząca na śniegu jest rozczulająca

    OdpowiedzUsuń
  2. Obezwladniaja mnie wybaluszone galy Twoich dziewczynek !
    Ogromnie energetyczny wpis, szkoda, ze szafa zamknieta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasiaku... świetny wpis! Jakoś tak mnie za serducho złapał... w mordeczkę.

    A już o sikaniu do kawy nie wspominam ahahaha ;)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętacie z jakiego to filmu?
    "- Jest Pan Geniuszem!
    - Nie, tylko estetą!"

    Dla mnie Pasiak jest geniuszem & estetą! Fantastyczny wpis! I ten dymek z szafy - odlot.

    (A mumio to ukochana grupa Mojej Mamy - pamiętam ich występ we Wrocku, jakieś fafnaście lat temu - jeszcze długo przed Plusem... Płakałyśmy ze śmiechu. Fajny czas...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! I wpis i mumio:) Jak dobrze, że też będę miała to szczęście mieć kawałek Twojej twórczości w moim wędrowniczku:) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ech co tu dużo gadać.
    mordka mi się cieszy i dumna jestem niezwykle, że będzie mi dane w moim własnym wędrowniczku mieć tak uroczy pasiakowy wpis :)
    piękny, życiowy i jakże prawdziwy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Mumio! Widziałam chyba wszystkie skecze, haha :)
    Wpis przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny wpis!!! Nie mogę się na niego napatrzeć :) I te cudowne kolory... Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki wpis :D
    Uwielbiam Twoje rysunki :]

    PS. Zapraszam do zabawy u mnie :)
    http://berryboar.blogspot.com/2009/01/wywoana-do-odpowiedzi-z-muzyki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. sikanie do kawy jest po prostu bombowe!!! dobrze, że kawy nie pijam ;) ale wpis jest cudny, ta dziewczynka na śniegu jest rozczulająca i idealnie dobrana do tekstu, no i czy ja tam embossingowe śnieżynki widzę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasiaku - ten wpis jest bezbłędny !!! Totalny odjazd!!! Nawet nie wiesz, jak nie mogę się doczekać na Twoją część mojego parchacza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wpis rewelacyjny! piosenke lubię, a twoje rysunki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasiaczku, to jest śliczny wpis!!!!!
    Ale masz fajnie, że potrafisz rysować... Te rysuneczki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń