wtorek, 10 lutego 2009

Świeczuszka i "podaj dalej"

Dziś u mnie za oknem na zmianę szaro-buro lub biało od śnieżynek. Żeby poprawić sobie humor i ocieplić atmosferę w domu, pozapalałam świeczki i kominek z aromatycznym olejkiem. Świeczuszki, którym nie znalazłam ceramicznych bądź szklanych ubranek, owinęłam ozdobionym paskiem papieru (stemple od Simona i embossing na ciepło + kolorowanie i dżetciki). Moim zdaniem prezentują się elegancko ;)

The day today is quite blurry with a some snowflakes from time to time. To make myself warm and comfy I lighted the candles and spread the aroma from the peach oil. Some of the candles I've decorated using stamped and embossed piece of paper (stamps from Simon). I think they look quite elegant :)

A teraz zabawa dla odwiedzających :) Nazywa się "Podaj dalej" i wzięłam w niej udział na blogu Moniki.
Ogłaszam więc "Podaj dalej" i u siebie (kopiując zasady z Zaścianka ;) )


Oto zasady:
1) należy posiadać własnego bloga;
2) pierwsze 3 osoby, które wpiszą się w komentarzach pod tym postem otrzymają mały, ręcznie robiony prezencik;
3) prezencik zostanie wysłany w ciągu 365 dni;
4) jeżeli będziesz jedną z tych trzech osób musisz umieścić na swoim blogu post podobnej treści, dając szansę 3 kolejnym osobom na niespodziankę tym razem od Ciebie :)
5) Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie maksimum 3 razy!
Zapraszam do zabawy!

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam za takie drobne pomysły, świeczuszka jest świetna, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uoo.. sprinterki z Was nieledwie :)

    Truskawko i Rudlis - poproszę Was o adresy, gdzie wysłać niespodziewanki, które dopiero powstaną (dobrze, ze rok czasu przewidziano na wykonanie nagród ;) ). Obrazek z kopertą po lewej stronie bloga pomoże Wam do mnie dotrzeć :)

    Gulko - dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Geesss.. mam nadzieję, że to się rozumie samo przez się - Tores , nagroda zostanie Ci doręczona osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysl z ta swieczuszka! musze zapamietac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Się rozumie :)
    Tak się spieszyłam wcześniej, żeby się załapać, że nie napisałam, że Cię podziwiam, że Ci się chciało zrobić te ubranka na świeczuszki... Są takie bizantyjskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez się spieszyłam :P a swieczuszka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł z tą świeczuszką!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na ozdobienie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe i urocze ubranko świeczki:)Chyba zmałpuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ubrałaś świeczuszki :D

    OdpowiedzUsuń