sobota, 14 lutego 2009

W miłosnym klimacie...

16 komentarzy:

  1. Nie mogę wyjść z podziwu, jak tak można malować. Piękna walentynka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ...ja też:))Słodziakowy obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności, a ptaszki są słodziakowe!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności!Uwielbiam Twoje rysuneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, i znowu pełen podziw...sliczna walentynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, no przesłodziakowe są Twoje obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Red Bullowa walentynka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Love is in the air ( i tu powinna wystąpić emotka z nutkami, ale od czego mamy wiobraźnię ).

    OdpowiedzUsuń
  9. ...wszelkie podobieństwo przypadkowe... ? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki kochane! :*

    Natko - nie przypadkowe, bo robione dla jednej takiej sztukniętej Marysi w Holandii :) ( żeby nie było - o biedronkach pamiętam - są następne na liście "to do" ;) )

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam, że "temu gościu" się włosy z tyłu schowały, że to kolega mój nowy "od pączków i piwnic" tak Ci serducho na chmurkę taszczy... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jestem ta szczesliwa Marysia, hahah! Wielkie dzieki Pasiaku!

    OdpowiedzUsuń