środa, 18 marca 2009

Cardlift

Skusiłam się ostatnio na cardlift'a równoległego, zaproponowanego przez UHK na forum Scrappassion. Za podstawę do wykonania kartki posłużyła nam kartka pani Bibbis Dillerier. Moja karteczka jest luźnym spojrzeniem na temat :)
Poza tym czasu starcza mi ostatnio na nocne szkice od czasu do czasu ;)

I got an entry to a cardlift edition run by UHK on Scrappassion forum. We had to make a card inspired by the one made by Bibbi Dillerier. Here is mine :)
The rest of time I spend on some night sketches ;)

A u Magdy cukiereczki :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo dla mnie, bardzo bardzo - ta własnie najbardziej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna kartelucha, te połączenie kolorów u Ciebie mniodek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. UHaKu - :*
    Gulka - dzięki bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna twoja wersja, zwłaszcza kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna! śliczna i to bardzo - zwłaszcza ten kwiat...

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka, zestawienie kolorów super, a kwiatek powalający!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest :) Super wiosenne, a nawet letnie kolorki i piękne wykonanie. Bardzo mi sie podoba ten żółty haft.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka :)

    PS. Mam też dla Ciebie pewną niespodziankę:
    http://berryboar.blogspot.com/2009/03/juz-sporo-ksiezycow-temu.html

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like the richness of this card.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kolory... no piękna kartka !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi także się bardzo podoba ;D

    OdpowiedzUsuń