środa, 11 marca 2009

Kawa? Herbata?

A może chcecie zostać dekoratorami wnętrz? Tych wszystkich atrakcji dostarcza nam Tores już za jednego ATeCiaka ;) Więcej info na jej blogu :)
Ja osobiście chciałabym zawisnąć gdzieś tam na toresowej kuchennej ścianie ze swoimi wytworami, więc sprodukowałam takie oto kawowo-herbaciane karteczki :) Po cichu powiem, że liczę też na trochę szczęścia w losowaniu magicznego pudełka i aromatycznych napojów ;)
Mam nadzieję, że ateciaki przypadną Magdzie do gustu ;)

My friend Tores has a wonderful idea to decorate one of her kitchen walls with ATC's which she wishes to get from creative people. It has to be something with coffee or tea theme. To bribe us she offers a wonderful coffe, tea and a mysterious box for one person she'll choose in a draw.
As I wanted my ATC's to be in her kitchen, I made two of them you can see above. I hope she'll like them :)

17 komentarzy:

  1. O rrrraaanyyyy... jakie cudności! Normalnie się wzruszyłam i poryczałam, że takie śliczności dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uaaaa!!! Uśmiech mi wykwitł ogromniasty na twarzy i znikać nie zamierza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Już sobie wyobrażam jaką Tores będzie miała śliczną dekorację!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, ale ta kawa wygląda jak prawdziwa i te złote ziarna!! Świetne obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. absolutnie fantastyczne!
    wiernam fanka Twych maziaji :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ten herbatkowy jest uuuroooczyy!!

    chwilka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka! Zwłaszcza ten kawowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale smakowicie wyglądają te twoje karteczki. Takiej kawki to bym się teraz napiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie słodkie, a ta kawowa szczególnie smakowita :)
    Strasznie się cieszę, że igielnik doszedł i że Ci się podoba (no i że zgadłaś, że to kawa ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki dziewczyny :)

    Cwasiu - jak pomożemy Toresowej, to będzie miała ;)

    Tusen - przecież to piękne latte art! ;) Hehe.. niedługo po postawieniu kubeczka na biurku poszłam do kuchni zrobić sobie prawdziwą (ale bez takiej ładnej piankowej dekoracji ;) )

    OdpowiedzUsuń
  11. obie obie!!!!! ale najpierw kawę poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne rzeczy produkujesz :) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam ;-) Pysznie ta kawka wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  14. I would love to make one for her, unless she just wants then from her friends. That's a really great idea.

    OdpowiedzUsuń